logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z warsztatów Fotolia „Studio Fitness”

  PR 09.03.2016, przeczytano 1097 razy
ilustracjastrzałka

5 marca br. w jednym z warszawskich klubów fitness, pod okiem mistrza fotografii stockowej, szkoliło się kilkudziesięciu fotografów z całej Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z-warsztatow-fotolia-_studio-fitness_,27766,artykul.html

Prowadzący zajęcia, Arne Trautmann „Kzenon”, jest dostawcą banku zdjęć Fotolia o rubinowym statusie, co oznacza, że sprzedał już ponad 250 tys. zdjęć. Arne szkoli adeptów fotografii na całym świecie. Oprócz tego, że profesjonalnie zajmuje się fotografią stockową, jest też prawnikiem, uznanym ekspertem z zakresu prawa autorskiego.

Warsztaty Fotolia „Studio Fitness” rozpoczęły się krótką prezentacją prac Arnego, w czasie której opowiedział o tajnikach pracy na rynku zdjęć stockowych. Zwrócił też uwagę na fakt, że w mikrostockach obecne są już zdjęcia niemal wszystkiego, co nas otacza, dlatego kluczem do sukcesu jest uchwycenie fotografowanego obiektu w nowej, autorskiej i autentycznej dla każdego autora perspektywie.

Jedna z rad, którą zawsze daję początkującym fotografom, brzmi „Często mniej znaczy więcej”. Dobry obraz microstockowy koncentruje się na tym, co ważne, i rezygnuje ze zbędnych detali, które mogą tylko rozpraszać – mówi Arne Trautmann.

Charakterystyczne w stylu Arnego jest to, że w czasie sesji zdjęciowych wykorzystuje w maksymalnym stopniu światło zastane, dzięki temu jego zdjęcia są osadzone w docenianej przez klientów serwisu Fotolia naturalnej estetyce.

Po wprowadzeniu Arnego, uczestnicy warsztatów mieli okazję fotografować modeli w czasie ćwiczeń na siłowni, zawodników sztuk walk w ringu, a także osoby trenujące fitness i odpoczywające w saunie. Każda z fotografowanych przestrzeni była wyposażona w profesjonalny, studyjny sprzęt oświetleniowy, a sam prowadzący na bieżąco podpowiadał uczestnikom warsztatów, jak najlepiej wykorzystać możliwości oświetlenia. Efekty tego pracowitego dnia, czyli zdjęcia dostawców, już niedługo będą dostępne do pobrania w banku zdjęć Fotolia.

Zainteresowanie warsztatami przekroczyło nasze oczekiwania. Cieszę się, że tak wiele osób chciało skorzystać z możliwości uczenia się od najlepszych. Z pewnością to nie ostatnie takie spotkanie – planujemy już kolejne wydarzenia dla polskiej społeczności dostawców Fotolia. Umiejętności polskich fotografów w niczym nie ustępują dostawcom zza granicy, tym bardziej chcielibyśmy docenić ich dorobek i dać możliwość dalszego rozwoju – mówi Beata Jaroszewska, Dyrektor ds. Marketingu Fotolia Polska.

- Możliwość popróbowania ujęć, których na co dzień nie da się zrobić; ponadto: światła, świetne rady i pomysły prowadzącego, możliwość spotkania się w grupie osób, które zajmują się fotografią. Jak dla mnie – super! – dodaje uczestnik warsztatów.

Po części warsztatowej uczestnicy wzięli udział w nieoficjalnej części integracyjnej, podczas której w luźnej atmosferze kontynuowali rozmowy o fotografii i wymieniali doświadczenia.

Źródło: Fotolia/Adobe

www.pl.fotolia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764