logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z wrześniowej edycji Akademii Lasera

   07.10.2013, przeczytano 2064 razy
ilustracjastrzałka

27 września w piątek odbyła się XXIV edycja Akademii Lasera zorganizowana przez firmę COLOP Polska. Spotkanie poprowadzili specjaliści, którzy od kilkunastu lat zajmują się technologią laserową. Podczas szkolenia podzielili się swoim doświadczeniem, przekazując szereg praktycznych informacji, trików i rozwiązań wspomagających efektywną pracę lasera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z-wrzesniowej-edycji-akademii-lasera,19864,artykul.html

Informacje podane w pierwszej części Akademii przybliżyły uczestnikom specyfikację i możliwości poszczególnych urządzeń dostępnych w ofercie firmy - zarówno Universal Laser Systems jak i LOTUS, a także Alltec i Eurolaser.

Największym zainteresowaniem cieszyła się część praktyczna, która obejmowała prezentację oraz warsztaty grawerowania, cięcia i znakowania wielu nietypowych rozwiązań. Ta część Akademii jest zawsze źródłem cennych informacji na temat tego w jaki sposób można rozwinąć swoją ofertę o kolejne atrakcyjne usługi.

Klienci uczestniczyli również w panelu marketingowym prowadzonym przez doktorantkę Wydziału Marketingu i Zarządzania Politechniki Śląskiej, która przybliżyła temat profesjonalnej sprzedaży usług, szczególnie istotny dla przedsiębiorców planujących rozszerzyć ofertę o nowe rozwiązania, przedstawione podczas Akademii.

Nie bez znaczenia była także okazja do wzajemnych rozmów, podczas których uczestnicywymieniali doświadczenia i zagadnienia, z którymi spotykają się w swojej działalności.

Organizatorzy zachęcenia pozytywną oceną szkolenia zapraszają na kolejne terminy. Akademia przeznaczona jest zarówno dla użytkowników urządzeń laserowych jak i dla osób, które dopiero planują inwestycje. Najbliższa data jeszcze w październiku. Pełny harmonogram i możliwość rejestracji dostępna na stronie: http://www.lasery.pl/index.php/akademia-lasera.html
Akademia objęta jest patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: COLOP Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764