logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja ze szkolenia na temat oprogramowania Posterprint12

  PR 14.12.2006, przeczytano 1481 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 7-8 grudnia br. odbyło się w siedzibie JetMedia szkolenie na temat programu PosterPrint 12 - najnowszego produktu szwajcarskiej firmy Ergosoft. Software ten służy do efektywnej produkcji wydruków cyfrowych, zapewniając idealną kolorystykę prac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-ze-szkolenia-na-temat-oprogramowania-posterprint12,4880,artykul.html

Oprogramowanie współpracuje z wiodącymi aplikacjami DTP, takim jak: Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, QuarkXPress, Corel Draw, Macromedia Freehand, etc.

Szkolenie przeprowadzał Samuel Lebhart ze szwajcarii - przedstawiciel koncernu Ergosoft. Podczas części teoretycznej opowiadał on uczestnikom spotkania o zaletach i wszechstronnych możliwościach programu PosterPrint 12.

Na wstępie przedstawiona została filozofia działania programu, jego systemu RIP-ujacego i nowych pakietów usług. Po krótkiej przerwie, podczas której była mozliwość indywidualnej rozmowy z prowadzącym, Samuel Labhart przeszedł do prezentacji bardziej specjalistycznych zagadnień związanych z PosterPrintem 12: zarządzanie kolorem, tiling czy projekcja barw.

Po ożywionej dyskusj i licznych pytaniach dotyczacych najnowszych rozwiązań i oczywiście samego programu rozpoczęła się część praktyczna szkolenia przy użyciu plotera SJ-645EX. Uczestnicy od razu docenili łatwość obsługi oprogramowania: "Program jest niesłychanie intuicyjny. Dzieki skrótom klawiszowym obsługuje się go, równie łatwo jak większość znanych programów graficznych" - powiedział jeden z gości.

Po drugiej części szkolenia, Tomasz Kamiński - kierownik serwisu JetService i Bartosz Pilkowski - brand manager RolandDG odpowiadali na wnikliwe pytania zainteresowanych zgłębieniem wiedzy na temat druku wielkoformatowego i zastosowania w nim programu PosterPrint 12.

Firma Ergosoft zapowiada pojawienie się w przyszłym roku trzynastej wersji programu PosterPrint, której jednym z dystrybutorów w Polsce będzie oczywiście JetMedia. Do tego czasu aktualizowana i ulepszona będzie wersja dwunasta. "W najnowszej odsłonie programu widać te poprawki, które naniesiono z wcześniejszych wersji. To wszystko dzięki uwagom i korektom uzytkowników, którzy na co dzień mają do czynienia z PosterPrintem. Mimo, że sam nie korzystam z tego typu oprogramowania, to jednak podczas dzisiejszego szkolenia usłyszałem kilka ciekawych uwag na temat kalibracji profili i ustawień w RIP-ach" - powiedział Maciej Jakuszczak z CPC Druk.

Więcej na temat programu PosterPrint 12:
www.rolanddg.pl/oprogramowanie.php

Źródło: Jet Media


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764