logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacje studentów PW z targów Drupa na bieżąco w Signs.pl

   13.05.2016, przeczytano 1824 razy
ilustracja
Piotr Lis i Magdalena Maleszewska z firmy 3M wraz z ekipą #STUDENTPRINTNEWS

Studenci Politechniki Warszawskiej będący na kierunku Papiernictwo i Poligrafia oraz aktywnie działający w kole naukowym CMYK postanowili wyruszyć na międzynarodowe targi DRUPA 2016. Efekty ich reporterskiej podróży będzie można śledzić na bieżąco w Signs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacje-studentow-pw-z-targow-drupa-na-biezaco-w-signs.pl,28546,artykul.html

Poprzez udział w tym najważniejszym dla przemysłu poligraficznego wydarzeniu chcą zdobyć dodatkową wiedzę, poznać najnowsze technologie, nawiązać ważne kontakty w branży oraz poszerzyć swoje horyzonty.

Projekt #STUDENTPRINTNEWS zakłada realizację dwujęzycznych videorelacji z targów DRUPA. Studenci zamierzają przedstawić w nich wywiady z wystawcami oraz opis odbywających się tam prezentacji. Wszystko to będzie odbywało się z merytorycznym wsparciem Zakładu Technologii Poligraficznych Politechniki Warszawskiej.

Efekty pracy studentów będzie można oglądać w internecie, na oficjalnej stronie projektu www.studentprintnews.com oraz w mediach społecznościowych takich, jak Facebook (https://www.facebook.com/studentprintnews/) czy Twitter. Relacje będą się jednocześnie pojawiać w portalu Signs.pl, który objął przedsięwzięcie patronatem medialnym.

Źródło: Koło Naukowe CMYK

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Chwali się, że młodzi jadą na targi branżowe. Pytanie bardziej przyziemne - czy aby w jakiejkolwiek drukarni już byli? Bo to u studentów kierunków poligraficznych też jest sporym problemem.

brak ikonki
,

Studia są po to, żeby myśleć zdecydowanie nieprzyziemnie. Drukarnie czekają na ludzi z pasją i wyobraźnią, myślę że jednak drupa ciekawsza niż drukarnie.

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764