logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rema 2019 z Integart – technologie i media

  PR 11.02.2019, przeczytano 1787 razy
ilustracjastrzałka

Już lada moment, bo 13 lutego 2019, startują targi RemaDays. To 15 edycja tego wielkiego, branżowego wydarzenia. Zapraszamy gorąco do Nadarzyna, w kompleksie Ptak Warsaw Expo 13-15.02.2019 do Hali F. W tym roku poszerzoną, kompleksową ofertę pokażemy na dwóch stoiskach: P15 oraz M15.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rema-2019-z-integart-%E2%80%93-technologie-i-media,381204,artykul.html

300 m2 to spore wyzwanie. W sumie Integart zaprezentuje 16 urządzeń dostępnych w ofercie firmy. Nie może zabraknąć wszystkich tych, którzy planują zakupić nowe urządzenia drukujące, szukają rozwiązań post-finishing’owych, chcą zobaczyć nowe rozwiązania w stołach do cyfrowego cięcia G3 i S3 oraz poznać ofertę nowych materiałów do druku. Wystawie i prezentacji Integart podczas REMADays’19 przyświeca uroczysty charakter obchodów 10-lecia technologii HP Latex na świecie. Nie zabraknie zatem atrakcji, miłych i wesołych momentów oraz upominków!

Stoisko P15 poświęcone jest technologii HP, urządzeniom komplementarnym, termotransferowi oraz mediom do druku. Obok doskonale znanej na rynku, ekologicznej technologii HP Latex przeznaczonej do druku na mediach rolowych (wystawione zostaną urządzenia HP Latex 375 oraz 570, 335 Print & Cut), Integart zaprezentuje także nowość na rynku – drukarkę HP Latex R2000. Premiera tego urządzenia miała miejsce na FESPA 2018, jest ono ukoronowaniem 10 lat pracy wielu ekspertów i techników od druku cyfrowego HP, nad rozwojem technologii. Dziś technologia HP Latex na jednym urządzeniu pozwala drukować media rolowe, płaskie i z kolorem białym zachowując ekologiczny charakter.

ilustracjastrzałka

W urządzeniach komplementarnych zaprezentujemy wszystkie rozwiązania, pojedynczych modeli urządzeń, które pozwalają na profesjonalne wykończenie i obróbkę wydruków. Premierowe otwarcie e-sklepu komplementarne.pl będzie zachęcać do zakupu wielu rozwiązań w wyjątkowych cenach… z rabatami. Na stosiku Klienci znajdą kiosk multimedialny za pomocą, którego będą mogli złożyć swoje pierwsze zamówienia. Warto podkreślić jeszcze raz, że podczas tych trzech dni obowiązywać będą w sklepie specjalne ceny promocyjne. Zamówień oczywiście można dokonywać nie tylko na stoisku targowym, ale także zdalnie ze swojego komputera, tabletu czy smartfona. Odwiedzając nasze stoisko Klient będzie mógł przenieść się w świat druku, w świat dobrze prosperujących trzech różnych modeli biznesowych, które prezentować będą pełny workflow. W grupie urządzeń komplementarnych będzie można przetestować: aplikator stołowy Bubble-Free, ploter tnący Summa (wiecej o tych urządzeniach tutaj), trymer automatyczny (Flexa Miura II) i półautomatyczny (Flexa Extrim), laminatory, marki Neschen oraz Mefu.

W strefie „termotransferu” (więcej o technologii na tej stronie) będzie można obejrzeć w akcji tandemowe rozwiązanie HP Latex 315 Print&Cut w którego skład wchodzi drukarka oraz ploter tnący wraz z oprogramowaniem HP Signage Suite. Na stanowisku z użyciem tego urządzenia prezentowana będzie produkcja naklejek oraz spersonalizowanych aplikacji przeznaczonych do transferu na odzież i nie tylko. Do zastosowań typowo związanych z termotransferem wykorzystywana jest technologia druku OKI. Dzięki niej istnieje możliwość produkcji wysokojakościowych aplikacji także z użyciem białego atramentu. Przenoszenie aplikacji będzie odbywać się z użyciem specjalistycznej prasy termicznej marki Insta.

ilustracjastrzałka

W obszarze materiałów do druku zaprezentujemy najbardziej innowacyjne media do druku z oferty Integart przeznaczone zarówno dla rynku reklamowego jak i dekoracyjnego. Nowością w rozwiązaniach aplikacyjnych będzie ekspozycja i druk na mediach ekologicznych. Z nowym hasłem: Drukuj ekologicznie. Drukuj odpowiedzialnie, w nowej kampanii startować będziemy w 2019 rok, zaraz po REMA.

Wszystko przez chęć zwrócenia uwagi na środowisko i wpływ naszej branży na jego stan…Jeśli tu jesteś, poświęć nam 10 minut…10 minut dla ziemi! Więcej zaprezentujemy podczas Targów.

Stoisko M15 Integart poświęcił technologii cięcia cyfrowego marki Zund. Tutaj znajdą się dwa modele stołów: ZUND G3 - flagowy model o znacznych możliwościach konfiguracyjnych, dostępny w wielu rozmiarach stołów oraz ZUND S3 równie perfekcyjny i wydajny co model G3. Na stoisku znajdzie się także strefa ZDC (Zund DESIGN Center) – z dedykowanym oprogramowaniem o licznych możliwościach bez którego wydajna produkcja opakowań oraz cięcie cyfrowe po prostu przebiegać nie może. Na tym stoisku czekać będą także operatorzy tych urządzeń, którzy poprowadzą prezentacje. W strefie stoiska ZUND będzie można poznać nowe materiały sztywne, które Integart wprowadził do swojej oferty; m.in.: płyty KATZ, DISPA oraz MULTIPANEL.

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764