logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rema Congress – prelekcje z Krzysztofem Sarneckim

   03.03.2022, przeczytano 476 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays to okazja do zdobycia i poszerzenia swojej wiedzy branżowej. Podczas najbliższej edycji w dniach od 23 do 25 marca 2022 roku organizatorzy przygotowali cykl inspirujących prelekcji prowadzony przez ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rema-congress-%E2%80%93-prelekcje-z-krzysztofem-sarneckim,394963,artykul.html

W tym roku gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Krzysztof Sarnecki – Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach. Wystąpi z następującą tematyką w poniższych terminach:

23.03.2022 – 14:30 – Koło zdefiniowane na nowo – czyli marketing relacyjny – kim warto być dla klienta?
25.03.2022 – 12:00 – Cztery mechanizmy skuteczne nawet w najtrudniejszych negocjacjach – spotkanie z zawodowym negocjatorem.

Plan wykładów znajdziecie Państwo na stronie www.remadays.com w zakładce RemaCongress w dziale dla Zwiedzających. Tematyka wystąpień jest urozmaicona. Wykłady będą poświęcone zarówno kwestiom sprzedaży, promocji, druku jak i upominkom reklamowym. Prelekcje podczas RemaCongress powinny być obowiązkowym punktem na targach RemaDays dla handlowców, managerów oraz pracowników przedsiębiorstw uczestniczących w targach.

Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w prelekcjach podczas RemaDays 2022.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Festiwal Marketingu – zostało 30 dni do targów
Już niespełna miesiąc dzieli nas od największej imprezy branżowej przed najważniejszym sezonem w branży. Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających na 14. edycję targów Festiwal Marketingu, które odbędą się 14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa.
Kamikaze rozpoczęło współpracę z marką Lajkonik
„Legendarny Moment, Legendarny Smak” - agencja Kamikaze wygrała przetarg marki Lajkonik na obsługę jej aktywności w social mediach i rozpoczęła obsługę tego brandu.
Kampania marki Harnaś wspiera OSP
Harnaś po raz kolejny wspiera strażaków z OSP. Kampania „Pomagaj i wygrywaj piwa” łączy w jednej aktywacji loterię podkapslową dla konsumentów i konkurs, w którym jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej mogą otrzymać bezpośrednie wsparcie finansowe.
More Bananas wspiera wdrażanie strategii komunikacji Metropolii Krakowskiej
More Bananas zapewnia wsparcie eksperckie i szkoleniowe wdrażania strategii komunikacji Stowarzyszenia Metropolia Krakowska. Współpraca obejmuje pomoc w realizacji tego planu poprzez warsztaty i przygotowanie wdrożenia kampanii informacyjnej. Wezmą w nich udział przedstawiciele gmin zrzeszonych w Stowarzyszeniu. Działania w ramach tej kampanii będą prowadzone we wszystkich kanałach...
Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764