logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Rema Congress – prelekcje z Krzysztofem Sarneckim

   03.03.2022, przeczytano 881 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays to okazja do zdobycia i poszerzenia swojej wiedzy branżowej. Podczas najbliższej edycji w dniach od 23 do 25 marca 2022 roku organizatorzy przygotowali cykl inspirujących prelekcji prowadzony przez ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-rema-congress-%E2%80%93-prelekcje-z-krzysztofem-sarneckim,394963,artykul.html

W tym roku gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Krzysztof Sarnecki – Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach. Wystąpi z następującą tematyką w poniższych terminach:

23.03.2022 – 14:30 – Koło zdefiniowane na nowo – czyli marketing relacyjny – kim warto być dla klienta?
25.03.2022 – 12:00 – Cztery mechanizmy skuteczne nawet w najtrudniejszych negocjacjach – spotkanie z zawodowym negocjatorem.

Plan wykładów znajdziecie Państwo na stronie www.remadays.com w zakładce RemaCongress w dziale dla Zwiedzających. Tematyka wystąpień jest urozmaicona. Wykłady będą poświęcone zarówno kwestiom sprzedaży, promocji, druku jak i upominkom reklamowym. Prelekcje podczas RemaCongress powinny być obowiązkowym punktem na targach RemaDays dla handlowców, managerów oraz pracowników przedsiębiorstw uczestniczących w targach.

Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w prelekcjach podczas RemaDays 2022.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764