logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Rema Days - opinie

Strona 3/3  1 2 3

| 16.02.2009 11:02


On 2009-02-16 10:27, perito wrote:
[quote]
On 2009-02-13 21:39, Bastex wrote:
Zmęczonym Targami (bałaganem, błotem, korkami) Forumowiczom "cześć"!


Z tego co pamiętam z innych wypowiedzi w innych tematach na tym forum przettargowych, miało być u Was miejsce na posiedzenie i porozmawiania + kawa, a tutaj nici.
Szczerze, stałem chwilę u Was przy stoisku przez dłuższą chwilę i nie miałem jakoś okazji z nikim porozmawiać.

Ale mam nadzieję, że to się jakoś poprawi. macie jakiś przedstawicieli??? Jeśli tak, to zapraszam, jeśli nie, to proszę o ofertę i do zobaczenia w Poznaniu.
[/quote]

Przepraszamy! Natłok gości przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania... Choć stoisko mieliśmy większe od ubiegłorocznego, to nas "zadeptano" .
Proszę o podanie na bastex@bastex.pl telefonu kontaktowego - zadzwonimy i umówimy się na spokojniejsze spotkanie.

Pozdrawiam

avatar użytkownika
+ + + +

Warszawa
Mazowieckie
wiadomości: 193
w Signs.pl od 25.04.2008
IP: 83.18.214.XXX

| 16.02.2009 20:02


On 2009-02-16 20:46, chris_to wrote:
Moim zdaniem nie ma się co dziwić, przecież na targach także część z forumowiczów była.
A skoro w realnym świecie łapie się każdego klienta i nie patrzy na to czy agencja czy końcowy, to czemu na targach ma być inaczej.

Kto z was odesłał osoby spoza branży z kwitkiem z własnego stoiska?


Widzę że nie rozumiesz zbytnio tematu, może zrozumiesz jak będziesz musiał walczyć o klienta z hurtownikiem u którego kupiłbyś towar. To przykre mam nadzieję że w końcu hurtownie będą hurtowniami, a nie hurt-detal.

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Małopolska
wiadomości: 1567
w Signs.pl od 04.05.2005
IP: 83.3.117.XXX

| 17.02.2009 08:02

targi reklamy trwają w nie zmieniającej się formule od kilku lat;
nowicjusz zawsze znajdzie na nich dużo: porówna maszyny, oferty, itp;
Osoba znająca się na rzeczy znajdzie odpowiednio do doświadczenia- mniej ciekawostek;
w/g mnie zawsze warto pojechać by skonfrontować pewne wyobrażenia z rzeczywistością

avatar użytkownika
+ +

wiadomości: 97
w Signs.pl od 29.12.2008
IP: 213.251.189.XXX

| 17.02.2009 20:02


On 2009-02-17 08:58, mariusz_gos wrote:
targi reklamy trwają w nie zmieniającej się formule od kilku lat;
nowicjusz zawsze znajdzie na nich dużo: porówna maszyny, oferty, itp;
Osoba znająca się na rzeczy znajdzie odpowiednio do doświadczenia- mniej ciekawostek;
w/g mnie zawsze warto pojechać by skonfrontować pewne wyobrażenia z rzeczywistością


święta prawda

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Piotrków Trybunalski
Łódzkie
wiadomości: 630
w Signs.pl od 06.05.2002
IP: 82.197.62.XXX

| 18.02.2009 13:02

Jako organizatorzy witamy forumowiczów i dziękujemy za wszelkie uwagi, które pozwolą nam na podniesienie jakości usług w przyszłorocznej edycji targów. Przepraszamy Państwa za wszelkie niedogodności, które miały miejsce. Chcielibyśmy także odnieść się do Państwa uwag i komentarzy zamieszczonych na forum przede wszystkim w celu bliższego wyjaśnienia koncepcji targów.

1.Zwiększanie liczby wystawców do maksimum.

Wychodzimy z założenia, że najważniejszym argumentem do odwiedzenia targów dla zwiedzających jest cel biznesowy. Wzrost liczby wystawców pociąga za soba wzrost liczby zwiedzających i odwrotnie. Liczba wystawców determinuje decyzje o przyjeździe, ale również o ocenie targów. Czasami jeden nowy kontakt handlowy istotnie zmienia kierunek rozwoju firmy.

2.Tłok panujący na targach

Naszym zdaniem zaletą targów jest fakt, że w alejkach Expo XXI panuje ruch „jak w targową niedzielę”. Dla nas również zaskoczeniem była tak duża liczba zwiedzających (praktycznie wyłącznie profesjonalistów), lecz jest to nieodłączna cecha dobrych i udanych targów. Wielu zwiedzających, również z zagranicy, uznało, że są to najbardziej dynamiczne i najszybciej rozwijające się targi reklamy w Europie (mimo nowej otaczającej nas rzeczywistości).

3.Tłok w szatni i w punkcie gastronomii.

Tłumy zwiedzających przy szatni i w barze są konsekwencją popularności targów. Dodatkowe punkty barowe na halach oraz piętrze być może nie pozwoliły na bezkolejkową obsługę, ale będąc na róźnych tych liczniej odwiedzanych targach zagranicznych trudno jest wejść w godzinach obiadowych do baru z cateringiem i znaleźć wolny stolik.

4.Oddzielenie sektora gifts od sektora technology.

Mamy dla Państwa dobrą wiadomość, już w przyszłym roku będzie dostępna nowa hala o powierzchni 4 tys. m2, która pozwoli na dużo czytelniejszy podział sektorów na targach. To uporządkuje prezentowaną ofertę i pozwoli przystępniej zwiedzać targi.
Tak przy okazji, wg ankiet przeprowadzanych wśród zwiedzających firm ponad 50% ich przedstawicieli łączy różne rozwiązania w obsłudze klientów, a mniej niż połowa specjalizuje się w jednej wąskiej dziedzinie. Tak więc zdecydowania większość ceni sobie multidyscyplinarność RemaDays.

5.Przeniesienie targów do Poznania

Od pierwszej edycji targów RemaDays argumentem „za” była Warszawa, przede wszystkim ze względu na łatwość komunikacyjną z wieloma regionami Polski. Komunikacja samochodowa i kolejowa z Warszawą z wszystkich rejonów Polski trwa 3-4 godziny. Komunikacja z Poznaniem natomiast, 6-7 godzin. Również komunikacja lotnicza z zagranicą jest lepiej rozwinięta. Kluczowy jest również fakt, że w Warszawie jest najwięcej agencji i firm obsługujących budżety klientów finalnych. Te czynniki są kluczowe dla wyboru Warszawy jako miejsca na targi reklamy.

6.Parkingi

Jest to najsłabsza strona hal Expo XXI i jeszcze raz przepraszamy tych wszystkich, którzy mieli kłopoty z zaparkowaniem. Dobre wiadomości są takie, że za rok nie będzie namiotu, a jego miejsce zajmą miejsca parkingowe oraz bedą dostępne dodatkowe wokół nowej hali. W odległości 5-10 minut od targów przewidujemy również parking buforowy, z którego autobusy będą dowozić zwiedzających.

7. Słaby system oznaczeń.

Zwrócimy na to uwagę przy kolejnej edycji targów. Sądziliśmy, że wywieszone plany przy wejścicach na hale oraz mapki dostępne dla zwiedzających są wystarczające, jeśli oczekiwaliście Państwo więcej, na pewno postaramy się w przyszłym roku, dopiąć tę kwestię na ostatni guzik.

8.Nie zainteresowały mnie prezentowane oferty.

Z pewnością nam nie wypada oceniać wystawców. Trudno nam jednak uznać ten argument za całkowicie obiektywny ponieważ generalnie wśród wystawców są firmy nowe dopiero wchodzące na rynek jak i te już mocno w nim osadzone. Każde z nich dają przecież inną wartość.

Podsumowując, jesteśmy przekonani, że nowa hala przyczyni się do wzrostu komfortu (pod każdym względem), pozwoli w pelni zaprezentować się działowi „technology” oraz „out&indoor” i już za rok spotkamy się ponownie. Pozdrawiamy wszystkich użytkowników portalu Signs.pl i mamy nadzieję, że kryzys ominie branżę reklamową, czego sobie i Państwu życzymy.

Zespół GJC Inter Media
Prezes zarządu
Slawomir Giefing


avatar użytkownika
?

Poznań
wiadomości: 1
w Signs.pl od 16.02.2009
IP: 83.16.209.XXX

| 18.02.2009 14:02

Ciekaw byłem czy ktoś z organizatorów odpowie na nasze uwagi i doczekałem
Absolutnie jednak nie zgadzam sie z argumentacją, że tłok na targach jest konsekwencją zwiekszania liczby wystawców. Dla mnie to tylko konsekwencja złej organizacji, przynajmniej "w tym temacie". Postawienie paru ławek, krzeseł, stolików itp. chyba nie przerasta możliwości GJC, a wpuszczenie paru "prywaciarzy" z małą gastronomią dałoby wam dodatkowy dochód i oszczędziło gromów sypiących się (i słusznie) od zwiedzających. A jeśli chodzi o "targową niedzielę" - prosze wybaczyć, ale nie muszę na nią jeździć pół Polski. Jeśli ten tłok tak rajcuje organizatora to proponuję dać sobie spokój z nową halą, a upchać jeszcze wiekszą ilość wystawców w tym co jest. Będzie jeszcze tłoczniej
A tak bez uszczypliwości - proszę wczesnym rankiem wsiąść do pociągu np. w Szczecinie, dojść do targów, przepychać się kilka godzin, wypić kawę z automatu (po odstaniu w kolejce), po czym dostać się jakoś na dworzec i z powrotem do Szczecina. Zaręczam, że nieco zmieni Pan optykę

(Wiadomość zmodyfikowana przez: jerzyk dnia 18.02.2009 15:26)

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

wiadomości: 2424
w Signs.pl od 27.08.2002
IP: 87.101.32.XXX

| 24.02.2009 19:02


On 2009-02-18 13:42, slawek40 wrote:
Jako organizatorzy witamy forumowiczów i dziękujemy za wszelkie uwagi, Zespół GJC Inter Media
Prezes zarządu
Slawomir Giefing





Szanowny Panie Prezesie!

I ja cieszę się, że głos zabrał Organizator.
Ustosunkowanie się do naszych narzekań - ok. Ale czy naprawdę wszystko da się wytłumaczyć dynamiką rozwoju Targów? Więcej nie znaczy lepiej. Wydaje się, że kilka spraw można było "załatwić" ciut lepszą organizacją:
- uzgodnić z EXPO, aby ich ochrona na koniec dnia pełniła również funkcję kierowania ruchem (trudno było "wbić się" w strumień aut, jadących Prądzyńskiego w obie strony...)
- lepiej pilnować wejść na teren (praktycznie każdy mógł wejść z ulicy, minąć bez żadnej kontroli szlaban i jednym z wielu wyjść z założenia "ewakuacyjnych" dostać się do hal (o ile wiem takie drzwi powinny otwierać się tylko od wewnątrz hali)
- oznakowania stoisk - dostaliśmy je w połowie 2giego dnia - i każdy wystawca miał je umieścić sam, więc niektórzy z nas przyklejali je, a inni nie i goście wciąż pytali, gdzie jest A8 czy K22...

Ale cenne jest, że Państwo czytacie te posty i obiecujecie poprawę!

Pozdrawiam
Bastex

avatar użytkownika
+ + + +

Warszawa
Mazowieckie
wiadomości: 193
w Signs.pl od 25.04.2008
IP: 83.5.140.XXX
Strona 3/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764