logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2020 – See New na targach pod patronatem Signs.pl

   23.09.2019, przeczytano 1799 razy
ilustracja

Jubileuszowa edycja targów RemaDays Warsaw zakończyła się powodzeniem. Jednak czas już rozpocząć intensywne przygotowania do następnej edycji. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz szesnasty. Do Ptak Warsaw EXPO zapraszamy w dniach od 12 do 14 lutego 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2020-%E2%80%93-see-new-na-targach-pod-patronatem-signs.pl,384058,artykul.html

Każdego roku w Nadarzynie pojawia się coraz większa liczba zarówno wystawców jak i zwiedzających. Aktualnie RemaDays Warsaw to piąta impreza wystawiennicza na świecie i druga w Europie. Według analiz przeprowadzonych na podstawie targowych ankiet, aż 70 procent jej tegorocznych uczestników potwierdziło chęć przyjazdu do stolicy Polski w 2020 roku. Jeśli do tego dodamy, że coraz większą renomę impreza zyskuje poza granicami kraju, to już teraz można spodziewać się, że najnowsze osiągnięcia branży artykułów i usług reklamowych zaprezentuje co najmniej 800. wystawców.

ilustracjastrzałka

Jasnym staje się, że i wśród zwiedzających targi wywołają ogromne zainteresowanie. To przecież tu można zapoznać się z produktami, które znajdują się na absolutnym światowym topie. To właśnie na RemaDays Warsaw możemy poznać najnowsze technologie produkcji związane z szeroko pojętą reklamą. Po raz drugi uczestnicy targów będą mieli wyjątkową okazję zapoznania się z ofertą producentów, importerów i dystrybutorów odzieży reklamowej, sportowej, medycznej czy ochronnej podczas pokazu Gifts&Textile Show.

ilustracjastrzałka

Przyszłoroczne targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw stanowić będą spore wyzwanie dla organizatora. Rozpoczęły się prace związane ze wzrostem komfortu zarówno wystawców jaki i gości. W dwóch halach w których odbywa się impreza wystawiennicza (E, F) poszerzone zostaną kolejne alejki. Na całym terenie nie zabraknie, cieszących się dużym zainteresowaniem – stref wypoczynku. Wzrost liczby uczestników sprawia, że powiększy się całkowita powierzchnia wystawiennicza.

ilustracjastrzałka

Kolejna edycja RemaDays Warsaw znów będzie rekordowa i jak co roku inspirująca dla całej branży upominków reklamowych i druku. Już teraz czekamy na kolejne nowości wystawców, laureatów tradycyjnych konkursów. Czekamy by znów obchodzić święto reklamy w Warszawie. Zapraszamy na Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020.

Targi RemaDays 2020 objęte zostały patronatem medialnym przez portal Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764