logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rema TV: Wideo Flesz branżowy - sierpień 2018

  PR 08.08.2018, przeczytano 559 razy

W RemaTV Flesz są prezentowane wybrane, najważniejsze wydarzenia w branży reklamowej i poligraficznej. Co znajdziecie Państwo w najnowszym wydaniu?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rema-tv%3A-wideo-flesz-branzowy---sierpien-2018,37522,artykul.html

Ważnym elementem dobrze przygotowanej konferencji są gadżety reklamowe dla każdego z  uczestników. Najwiekszą  popularnością cieszą się artykuły biurowe, chociaż współcześnie coraz więcej osób decyduje się na gadżety elektroniczne oraz słodycze. Każdy upominek może jednak przynieść pożądany rezultat jeżeli tylko będzie on dobrze dopasowany do odpowiedniej branży. Pośrod gadżetów, które często pojawiaja sie podczas tego typu eventów są długopisy, torby, notesy, zakreślacze, powerbanki, pendrivy, kalkulatory, kubki czy czekoladki. Na rynku dostępnych jest wiele gadżetów reklamowych, które z powodzeniem mogą przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności firmy. Planując udział w konferencji najlepiej zlecić przygotowanie i druk naszych upominków profesjonalistom, aby były nienagannej jakości. Więcej można przeczytać w artykule na portalu opakowania.biz.

Konica Minolta opublikowała raport z badania przeprowadzonego w tym roku na branży dukarskiej. Badanie miało na celu zestawienie dwóch punktów widzenia: drukarni oraz klienta. Według drukarni, firmom, które składają zlecenia, zależy przede wszystkim na niskiej cenie i dotrzymaniu terminu. Okazuje się, że klienci widzą tę kwestię nieco inaczej i na pierwszym miejscu stawiają jakość usług, a następnie terminowość oraz czas realizacji zamówienia. Najważniejszym elementem we współpracy dla obu badanych grup jest szybki kontakt po złozeniu zamówienia. Badalo pokazało rownież, że ta branża gotowa jest na zmiany, które wynikają z obecnych trendów na rynku. Szczegółowe informacje na temat tego raportu na stronie konicaminolta.pl

Asgard od 25-lat działa w branży upominków reklamowych, niestrudzenie wytyczając nowe kierunki i trendy. Zlokalizowana w samym sercu Wielkopolski firma dysponuje magazynem na 3500 miejsc paletowych oraz własną, 800-metrową pracownią znakowania. W 2016 roku liczba pracowników Asgardu przekroczyła 100 i z roku na rok systematycznie rośnie. Ostatnie lata działalności to dalszy rozwój i promocja na rynki zagraniczne własnej marki „Blue Collection”. Dzisiaj firma dociera do klientów w 28 państwach całego świata.

Dedykowany opiekun handlowy, bogaty wachlarz nowatorskich gadżetów reklamowych, sprawdzony system logistyki oraz zgrany zespół profesjonalistów to największe atuty Asgardu.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działa
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest...
Małgorzata Socha w spocie salonów Agata
Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.
Polaków irytują nietrafne oferty i nieprzemyślany marketing
Nadmierna liczba telefonów i e-maili, zalewanie niedopasowanymi treściami oraz różnice między ofertą online a offline – to według badań SAP najczęstsze zachowania marek, które irytują konsumentów i mogą ich zniechęcić do korzystania z produktów i usług danej firmy. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw zaczyna stawiać pozytywne doświadczenia klientów w centrum uwagi....
Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

Złote Effie 2018: Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? - radzili i pytali w tytule swojej słynnej książki Jack Trout i Steve Rivkin. Nie wiemy czy autorzy kampanii znają tę pozycję wydawniczą, ale zapewne doskonale znają tę radę: kampania JBB jest świetnym przykładem pokazującym jak znaleźć i wykorzystać wyróżniającą cechę marki, czyniąc z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764