logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rema TV: Ankieta - Goście Remadays 2018 oceniają targi

  PR 13.05.2018, przeczytano 417 razy

Każda edycja targów wiąże się z podsumowaniem i wyciąganiem wniosków do przygotowań następnej edycji. Tak było i tym razem. Organizator RemaDays bardzo serdecznie dziękuje za wypełnienie ankiety, która była wysłana do wszystkich zwiedzających, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami i cennymi uwagami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rema-tv%3A-ankieta---goscie-remadays-2018-oceniaja-targi,36468,artykul.html

Dla 80% respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2018, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 30% gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.

Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także informacje zawarte w prasie branżowej oraz na oficjalnej stronie warszawskiej imprezy www.remadays.com.

Największe zainteresowanie przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2018. Blisko połowa zwiedzających (44%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 8 lutego.

Ilość wystawców i ich ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co piąty ankietowany spędził w Warszawie przynajmniej dwa targowe dni. Natomiast 5% badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.

Według przeprowadzonej ankiety 80% gości opuszczało Warszawę w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono ofertę wystawców, przekaz reklamowy i dobrą organizację centrum targowego.

Za największą zaletę RemaDays 2018 respondenci uznali ofertę ponad 800 wystawców. Taką opinię wyraziło 74% pytanych. Lokalizacja oraz 10 sektorów targowych to również ważne elementy RemaDays według uznania respondentów.

Podczas targów zwiedzający mieli do dyspozycji specjalne mapki targowe. Z tej opcji skorzystało blisko 70% respondentów.

Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 73% ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.

Większość bo 56% badanych stanowili mężczyźni, a także osoby do 40 roku życia (55%).

Zagraniczni respondenci

Podobnie jak w przypadku przedstawicieli polskich firm, goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się w stolicy Polski uznali chęć zapoznania się z nowościami z branży (60%). Nieco więcej respondentów, niż w przypadku rodzimych przedsiębiorstw, wyraziło chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych – 60%.

W centrum wystawienniczym Warsaw EXPO pojawili się przedstawiciele pięćdziesięciu dwóch krajów. Ponad połowa ogólnej liczby badanych przebywała na RemaDays Warsaw 2018 przynajmniej dwa dni. 13% badanych gościło w Warszawie przez 3 dni.

Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 80% respondentów z zagranicy.

Duża ilość wystawców była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 73% badanych.

Goście z zagranicy przybyli do Warszawy różnymi środkami lokomocji. Na miejscu chętnie korzystali z udogodnień przygotowanych przez organizatora. 20% z nich dowiozły do hal targowych bezpłatne autobusy.

Większość badanych stanowili mężczyźni (55%) oraz osoby powyżej 40 roku życia (53%).

Targi RemaDays Warsaw 2018 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea po sąsiedzku

Złote Effie 2018: Ikea po sąsiedzku

Prezentujemy kolejną kampanię nagrodzoną podczas XIX edycji Effie Awards. Tym razem mowa o kampanii IKEA Po Sąsiedzku, która została laureatem złotej nagrody Effie w kategorii Brand Experience.  
26. Finał WOŚP

Złote Effie 2018: 26. Finał WOŚP

Prezentujemy kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards. Zaczynamy od kampanii promującej 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przygotowaną przez Fundację WOŚP , która otrzymała złotą statuetkę w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono.
Polska technologia tagowania w materiałach filmowych
Interaktywność może być głównym kierunkiem rozwoju wideo w najbliższych latach. Już teraz Instagram testuje możliwość oznaczania osób i produktów w materiałach filmowych. Zaawansowaną technologią tagowania wideo dysponuje także polska firma, która właśnie uruchamia pierwszy duży projekt. Dzięki tagom wideo, marki mogą notować zwiększoną sprzedaż. Interaktywne wideo...
Polacy stworzyli algorytm precyzyjnego targetowania reklam
Każda aktywność w sieci pozostawia cyfrowe odciski palców. Algorytmy są w stanie je przetworzyć w precyzyjny profil psychologiczny każdego internauty. Polska firma zbudowała algorytm predykcyjny do przewidywania osobowości, wartości i preferencji wizualnych człowieka na podstawie śladów cyfrowych. Dzięki temu możliwe będzie precyzyjne targetowanie reklam, także pod kątem...
„Piracka” kampania wesprze debiut piwa Captain Jack
Na sklepowych półkach pojawiła się nowość od Kompanii Piwowarskiej. Piwo o smaku rumu, inspirowane pełnym przygód pirackim światem. Captain Jack to propozycja adresowana do młodych ludzi. 24 września br. w ogólnopolskiej telewizji został wyemitowany pierwszy 10-sekundowy spot, będący zapowiedzią imprezowych przygód, które zaczyna Captain Jack....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone