logo
WIADOMOŚCI

Rema TV: Wideo Flesz branżowy - listopad 2017

  PR 10.11.2017, przeczytano 460 razy

W RemaTV Flesz są prezentowane wybrane, najważniejsze wydarzenia w branży reklamowej i poligraficznej. Co znajdziecie Państwo w najnowszym wydaniu?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rema-tv%3A-wideo-flesz-branzowy---listopad-2017,34448,artykul.html

Niemieckie targi Viscom, organizowane naprzemiennie we Frankfurcie i Dusseldorfie i targi PSI od 2019 roku będą organizowane wspólnie w Dusseldorfie. Możliwość organizacji w jednym czasie i miejscu dwóch wydarzeń pozwoli ukazać pełną ofertę reklamy wizualnej, tekstylnej i dotykowej. Wspólne działania Viscomu i PSI to także przykład ukazujący współdziałanie ze sobą sektorów branży poligraficznej i reklamowej. Zebranie w jednym miejscu firm z tych dziedzin daje pełnię mozliwości i efektywne wykorzystanie ich potencjału.

Marketerze czy nadążasz? To hasło przewodnie 9 Forum Marketingu Zintegrowanego, które odbyło się w dniach 17-18 października w Warszawie. Podczas konferecji prezentowano najlepsze case studies marketingu 360 – 12 wyjątkowych kampanii B2C i B2B, które zdobywały nagrody w branżowych konkursach i wykorzystywały innowacyjne rozwiązania.

20 października podczas wieczornej gali XIII Forum IPBBS wręczono statuetki Meeting Premiera, konkursie nagradzającym najlepszych działających w branży biuro-szkoła. W tym roku wśród ngrodzonych znaleźli się także przedstawiciele wystawców targów RemaDays Warsaw: w kategorii zasłużony dla branży statuetki otrzymali Wiesław Kozanecki z Panta Plast oraz Beata Łuczyńska z magazynu Papierniczy Świat.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

26. Finał WOŚP

Złote Effie 2018: 26. Finał WOŚP

Prezentujemy kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards. Zaczynamy od kampanii promującej 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przygotowaną przez Fundację WOŚP , która otrzymała złotą statuetkę w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono.
Polska technologia tagowania w materiałach filmowych
Interaktywność może być głównym kierunkiem rozwoju wideo w najbliższych latach. Już teraz Instagram testuje możliwość oznaczania osób i produktów w materiałach filmowych. Zaawansowaną technologią tagowania wideo dysponuje także polska firma, która właśnie uruchamia pierwszy duży projekt. Dzięki tagom wideo, marki mogą notować zwiększoną sprzedaż. Interaktywne wideo...
Polacy stworzyli algorytm precyzyjnego targetowania reklam
Każda aktywność w sieci pozostawia cyfrowe odciski palców. Algorytmy są w stanie je przetworzyć w precyzyjny profil psychologiczny każdego internauty. Polska firma zbudowała algorytm predykcyjny do przewidywania osobowości, wartości i preferencji wizualnych człowieka na podstawie śladów cyfrowych. Dzięki temu możliwe będzie precyzyjne targetowanie reklam, także pod kątem...
„Piracka” kampania wesprze debiut piwa Captain Jack
Na sklepowych półkach pojawiła się nowość od Kompanii Piwowarskiej. Piwo o smaku rumu, inspirowane pełnym przygód pirackim światem. Captain Jack to propozycja adresowana do młodych ludzi. 24 września br. w ogólnopolskiej telewizji został wyemitowany pierwszy 10-sekundowy spot, będący zapowiedzią imprezowych przygód, które zaczyna Captain Jack....
„Przejdźmy na Ty” - nowa platforma komunikacji marki Tyskie
Marka Tyskie startuje z nową, strategiczną platformą komunikacji. Koncepcją kreatywną „Przejdźmy na Ty” marka powraca do swoich korzeni i przypomina, że Tyskie od lat zbliża ludzi i zachęca do przełamywania barier.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone