WIADOMOŚCI

Rema TV: Wideo Flesz branżowy - listopad 2017

Mateusz Zawiślak  PR 10.11.2017, przeczytano 225 razy

W RemaTV Flesz są prezentowane wybrane, najważniejsze wydarzenia w branży reklamowej i poligraficznej. Co znajdziecie Państwo w najnowszym wydaniu?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rema-tv:-wideo-flesz-branzowy---listopad-2017,34448,artykul.html

Niemieckie targi Viscom, organizowane naprzemiennie we Frankfurcie i Dusseldorfie i targi PSI od 2019 roku będą organizowane wspólnie w Dusseldorfie. Możliwość organizacji w jednym czasie i miejscu dwóch wydarzeń pozwoli ukazać pełną ofertę reklamy wizualnej, tekstylnej i dotykowej. Wspólne działania Viscomu i PSI to także przykład ukazujący współdziałanie ze sobą sektorów branży poligraficznej i reklamowej. Zebranie w jednym miejscu firm z tych dziedzin daje pełnię mozliwości i efektywne wykorzystanie ich potencjału.

Marketerze czy nadążasz? To hasło przewodnie 9 Forum Marketingu Zintegrowanego, które odbyło się w dniach 17-18 października w Warszawie. Podczas konferecji prezentowano najlepsze case studies marketingu 360 – 12 wyjątkowych kampanii B2C i B2B, które zdobywały nagrody w branżowych konkursach i wykorzystywały innowacyjne rozwiązania.

20 października podczas wieczornej gali XIII Forum IPBBS wręczono statuetki Meeting Premiera, konkursie nagradzającym najlepszych działających w branży biuro-szkoła. W tym roku wśród ngrodzonych znaleźli się także przedstawiciele wystawców targów RemaDays Warsaw: w kategorii zasłużony dla branży statuetki otrzymali Wiesław Kozanecki z Panta Plast oraz Beata Łuczyńska z magazynu Papierniczy Świat.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Elektronika, dyskonty... 400 mln zł wydano na świąteczne reklamy
W tygodniach przedświątecznych firmy prześcigały się w pomysłach reklamowych. Wśród badanych przez IMM branż pod względem wydatków przodowały handel i farmacja. Marki handlowe wydały na reklamę w sumie 400 mln zł, a najczęściej reklamowane były sklepy z elektroniką i dyskonty. Z kolei wśród firm farmaceutycznych widoczny był wzrost kosztów promocji preparatów na...
Festiwaldruku.pl w filmowym obiektywie
Wrześniowy FestiwalDruku.pl można już zobaczyć w filmowej relacji. 9. edycja imprezy: 250 wystawców, 6 tysięcy odwiedzających, liczne wydarzenia dodatkowe jak warsztaty, seminaria, konkurs Złoty Medal, pokazy Car Wrappingu czy branżowe konferencje zostały podsumowane w 2-minutowym filmie. Zapraszamy do oglądania!
Krew w reklamie podpasek: Walka z tabu czy marketingowa prowokacja?
Marka Bodyform (znana u nas pod nazwą Libresse) postanowiła przełamać tabu obowiązujące w reklamach podpasek. W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się kampania, w której po raz pierwszy zrezygnowano z utartej konwencji pokazywania podpasek poplamionych błękitnymi płynami. Błękit tym razem zastąpił czerwony kolor prawdziwej krwi.
Rośnie popularność druku cyfrowego
W ciągu ostatnich sześciu lat wartość sprzedaży na rynku poligraficznym wzrosła o blisko 30 proc. Na popularności zyskuje przede wszystkim druk cyfrowy. Nowoczesne maszyny do uszlachetniania druku umożliwiają lakierowanie sensoryczne z efektem 3D oraz nakładanie folii metalicznych na wybrane elementy opakowań, wizytówek, książek czy katalogów. Uzupełnieniem drukowanych materiałów są interaktywne t...
Wideo Flesz branżowy - wrzesień 2017
W RemaTV Flesz są prezentowane wybrane, najważniejsze wydarzenia w branży reklamowej i poligraficznej. Co znajdziecie Państwo we wrześniowym wydaniu?
 
piątek 23.02.2018, 98 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone