logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remacongress 2018: Bieniek, Korzeniowski, Malajkat

   13.01.2018, przeczytano 874 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays Warsaw są doskonałą okazją do poszerzania i zdobywania swojej wiedzy branżowej. Podczas najbliższej edycji w dniach od 7 do 9 lutego 2018 roku organizator przygotował dla Państwa cykl prelekcji prowadzony przez ekspertów, którzy na pewno Państwa zainspirują.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remacongress-2018%3A-bieniek%2C-korzeniowski%2C-malajkat,35104,artykul.html

W ramach RemaCongress swoje prelekcje wygłoszą zaproszeni goście:

  • Generał Mieczysław Bieniek przedstawi temat: Budowanie silnej kultury organizacyjnej: misja, wizja i wartości firmy a znany aktor filmowy i teatralny

  • Czterokrotny mistrz olimpijski Robert Korzeniowski opowie jak kroczyć Od zwycięstwa do mistrzostwa czyli o dylematach w drodze na Olimp.

  • Wojciech Malajkat zaprezentuje Profesjonalne wystąpienia publiczne, techniki aktorskie oraz indywidualne podejście do różnych typów odbiorców.


Szczegóły wraz informacją o rejestracji na te wydarzenia, cenach biletów oraz formularzem zgłoszeniowym znajdziecie Państwo na stronie remadays.com w zakładce RemaCongress w dziale dla Zwiedzających.

Organizator zachęca również do udziału w ogólnodostępnych, bezpłatnych prelekcjach. Tematyka wystąpień jest urozmaicona. Wykłady będą poświęcone zarówno branży reklamowej jak i poligraficznej. Prelekcje podczas RemaCongress powinny być obowiązkowym punktem na targach RemaDays dla handlowców, managerów oraz pracowników przedsiębiorstw uczestniczących w targach.

Targi RemaDays Warsaw 2018 objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764