logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays: Igepa podsumowuje tegoroczną edycję

  PR 06.03.2019, przeczytano 1133 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczne targi RemaDays były dla firmy Igepa bardzo intensywne, bogate w spotkania handlowe, nowe kontakty i efektywne rozmowy. Igepa Polska zaprezentowała kompleksowość swojej oferty, prezentując zarówno urządzenia, jak i materiały dla reklamy i druku wielkoformatowego. Zależało na pokazaniu, że w jednym miejscu klient może kupić wszystkie elementy i media potrzebne do produkcji reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays%3A-igepa-podsumowuje-tegoroczna-edycje,381521,artykul.html

W tym roku Igepa Polska wystąpiła na RemaDays z dwoma stoiskami, głównym oraz drugim, poświęconym serwisowi ploterów, ofercie części zamiennych oraz atramentów Esprint do ploterów Esprint.

Igepa prezentowała swoje nowości i bestsellery. A były nimi:

  • Océ Colorado UVGEL - wielkoformatowa drukarka od Canona wykorzystująca innowacyjną technologię UVgel, zapewniającą niezrównaną wydajność obsługi druku z roli.
  • Flora UVLED flatbed XTRA 2512UV – prędkość druku do 100m2/h. Możliwość drukowania materiału do grubości 100 mm.
  • Plotery Roland: LEF300, EJ, RF.
  • Atramenty ESPRINT: solwentowe, hard solwent, UV. Do ploterów Roland i Flora.
  • BILDEX – Aluminiowe Płyty Kompozytowe (ACP) - Ponad 70 wykończeń powierzchni.
  • PALBOARD – wielowarstwowa płyta PVC z Palramu, połączenie wytrzymałej powierzchni z właściwościami spienionego rdzenia PVC.
  • EASY PRINT, EASY GUARD – szeroka oferta ekonomicznych folii do druku w wersji białej i transparentnej, z klejem trwałym i usuwalnym. Dedykowany laminat.
  • Fototapety AVERY DENNISON z klejem, gładkie i strukturalne.

Pełne informacje na temat tych produktów można uzyskać na stronie internetowej Igepa Polska.

Źródło: Igepa Polska Sp. z o.o.

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764