logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays: Jak pozyskać klienta w branży poligraficznej?

   14.01.2009, przeczytano 3017 razy
ilustracjastrzałka

Promują, kreują pozytywny wizerunek firmy, są siłą napędową sukcesu rynkowego. Przez 4 edycje zgromadziły blisko 30 tys. zwiedzających. Już za niespełna miesiąc odbędzie się 5-ta edycja targów RemaDays.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays%3A-jak-pozyskac-klienta-w-branzy-poligraficznej,8377,artykul.html

Targi RemaDays to dla zwiedzających wielowymiarowa korzyść. Dzięki uczestniczeniu w targach, każdy zwiedzający ma możliwość zapoznać się z interesującymi go produktami, zmniejszając do minimum ryzyko nieudanej transakcji handlowej.

Poznanie nowych trendów rynkowych w danym segmencie rynku to jak twierdzą marketerzy, sedno wizyty na targach. Zwiedzający wskazują także na takie korzyści jak możliwość rozmowy z przedstawicielami firmy, nawiązanie korzystnych relacji biznesowych czy wzbogacenie wiedzy o rynku. Te i inne możliwości zapewnia zwiedzającym udział w targach RemaDays.

Targi RemaDays to wyjątkowe wydarzenie w świecie poligrafii i reklamy. Przedstawiciele, właściciele drukarń, zakłady poligraficzne, firmy chcące zaistnieć w segmencie out&indoor, dystrybutorzy materiałów do druku, osoby zainteresowane nowymi technologiami w obszarze reklamy przestrzennej – to właśnie do tych osób skierowane są targi RemaDays. Będą oni mieli okazję spotkać się z przedstawicielami czołowych firm sprzedających plotery, drukarki wielkoformatowe, hafciarki, tamponiarki, akcesoria drukarskie, ekspozytory, standy czy chociażby nowe rozwiązania w segmencie indoor.

V targi RemaDays organizowane są w dniach od 10 do 12 lutego w warszawskim Expo XXI przy ulicy Prądzyńskiego 12/14. Targi otwarte są dla zwiedzających 10 i 11 lutego od 10:00 do 17:00, 12 lutego od 10.00 do 16.00. Wszyscy zainteresowani będą mogli zapoznać się w czasie RemaDays z ofertą blisko 450 firm związanych z branżą reklamową.

Organizator targów, firma GJC Inter Media serdecznie zaprasza do udziału w najważniejszym wydarzeniu związanym z poligrafią i reklamą w 2009 roku, jakim niewątpliwie będzie lutowa edycja RemaDays. Portal signs.pl objął targi patronatem medialnym.

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764