logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays: Reprograf z maszynami Efi, Mimaki i podłożami do druku

  PR 19.01.2018, przeczytano 1392 razy
ilustracja

W tym roku firma Reprograf na targach RemaDays wystąpi pod hasłem „ODKRYJ GŁĘBIĘ MOŻLIWOŚCI DRUKU WIELKOFORMATOWEGO” – hala F, stoisko S7 . Samo hasło zapowiada już, iż zostanie zaprezentowanych tu szereg produktów i rozwiązań, dla branży reklamowej i nie tylko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays%3A-reprograf-z-maszynami-efi%2C-mimaki-i-podlozami-do-druku,35176,artykul.html

Reprograf to kompleksowy dostawca zatem na stoisku w ramach „głębi możliwości” zostaną pokazane zarówno maszyny, jak i bogate portfolio podłoży do zadruku w różnych technologiach.

Wśród maszyn pojawią się plotery wielkoformatowe firmy efi oraz Mimaki.
Swoją PREMIERĘ NA RYNKU POLSKIM będzie tu miała maszyna Mimaki UCJV300-160 LED UV. Jest to urządzenie do druku z roli na rolę w szerokości 160cm w technologii UV.

ilustracjastrzałka

Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii drukowania LED UV w drukarkach serii UCJV, mogą one realizować druk z najszerszym zakresem materiałów, m.in. banery, tapety, samoprzylepne folie PCV, przezroczyste folie PET, papier, media podświetlane i materiały soft-signage. Druk tuszami CMYK, White, Lc, Lm umożliwia wykonanie bardzo wymagających jakościowo prac. Drukarki tej serii charakteryzują się najniższym kosztem zużycia tuszu na m2 w swojej klasie.

Na stoisku Reprografu pojawi się również świetnie radząca sobie na rynku maszyna
Mimaki UJF6042 MkII - drukarka do druku z utwardzaniem w technologii LED UV o formacie 60x42cm z rozdzielczością do 1200x1200dpi.

Odwiedzający będą mogli zobaczyć również urządzenie do druku na tekstyliach FabriVu 340 firmy efi. Maszyna drukuje zarówno bezpośrednio (gramatura tkanin 45 do 450 g/m2), jak i transferowo (gramatura papieru 28 do 140 g/m2) przy rozdzielczości dochodzącej do 2400 dpi i wielkości kropli nawet 4pl. Na tle konkurencji urządzenie wyróżnia niskie zużycie tuszy, wysoka jakość druku oraz prędkość. FabriVu 340 drukuje z prędkością do 500 m2/h na materiałach do szerokości 3,40 m.

ilustracjastrzałka

Reprograf przez ostatnie lata wychodził naprzeciw dynamicznie zmieniającym się i rosnącym wymaganiom rynku, dlatego dziś jest jednym z wiodących dostawców podłoży do zadruku wielkoformatowego i zaprezentuje na Rema Days bardzo dużo z nich. Ma dziś w swojej ofercie podłoża do druku wielkoformatowego takie jak: siatkę Premium Mesh-12, banery, folie, papiery, canvasy; tekstylia firm SOYANG i PONGS w szerokości do 5 m zadruku UV (sublimacja, solvent i latex) oraz DESCOR – nowatorski system napinania tekstyliów w plastikowe profile, o możliwościach którego będzie można przekonać się w części warsztatowej stoiska.

Przedstawiciele Reprografu serdecznie zapraszają wszystkich do odwiedzenia ich stoiska.

Źródło: Reprograf

www.reprograf.com.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ReproLFP

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764