logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays: Reprograf z maszynami Efi, Mimaki i podłożami do druku

  PR 19.01.2018, przeczytano 2325 razy
ilustracja

W tym roku firma Reprograf na targach RemaDays wystąpi pod hasłem „ODKRYJ GŁĘBIĘ MOŻLIWOŚCI DRUKU WIELKOFORMATOWEGO” – hala F, stoisko S7 . Samo hasło zapowiada już, iż zostanie zaprezentowanych tu szereg produktów i rozwiązań, dla branży reklamowej i nie tylko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays%3A-reprograf-z-maszynami-efi%2C-mimaki-i-podlozami-do-druku,35176,artykul.html

Reprograf to kompleksowy dostawca zatem na stoisku w ramach „głębi możliwości” zostaną pokazane zarówno maszyny, jak i bogate portfolio podłoży do zadruku w różnych technologiach.

Wśród maszyn pojawią się plotery wielkoformatowe firmy efi oraz Mimaki.
Swoją PREMIERĘ NA RYNKU POLSKIM będzie tu miała maszyna Mimaki UCJV300-160 LED UV. Jest to urządzenie do druku z roli na rolę w szerokości 160cm w technologii UV.

ilustracjastrzałka

Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii drukowania LED UV w drukarkach serii UCJV, mogą one realizować druk z najszerszym zakresem materiałów, m.in. banery, tapety, samoprzylepne folie PCV, przezroczyste folie PET, papier, media podświetlane i materiały soft-signage. Druk tuszami CMYK, White, Lc, Lm umożliwia wykonanie bardzo wymagających jakościowo prac. Drukarki tej serii charakteryzują się najniższym kosztem zużycia tuszu na m2 w swojej klasie.

Na stoisku Reprografu pojawi się również świetnie radząca sobie na rynku maszyna
Mimaki UJF6042 MkII - drukarka do druku z utwardzaniem w technologii LED UV o formacie 60x42cm z rozdzielczością do 1200x1200dpi.

Odwiedzający będą mogli zobaczyć również urządzenie do druku na tekstyliach FabriVu 340 firmy efi. Maszyna drukuje zarówno bezpośrednio (gramatura tkanin 45 do 450 g/m2), jak i transferowo (gramatura papieru 28 do 140 g/m2) przy rozdzielczości dochodzącej do 2400 dpi i wielkości kropli nawet 4pl. Na tle konkurencji urządzenie wyróżnia niskie zużycie tuszy, wysoka jakość druku oraz prędkość. FabriVu 340 drukuje z prędkością do 500 m2/h na materiałach do szerokości 3,40 m.

ilustracjastrzałka

Reprograf przez ostatnie lata wychodził naprzeciw dynamicznie zmieniającym się i rosnącym wymaganiom rynku, dlatego dziś jest jednym z wiodących dostawców podłoży do zadruku wielkoformatowego i zaprezentuje na Rema Days bardzo dużo z nich. Ma dziś w swojej ofercie podłoża do druku wielkoformatowego takie jak: siatkę Premium Mesh-12, banery, folie, papiery, canvasy; tekstylia firm SOYANG i PONGS w szerokości do 5 m zadruku UV (sublimacja, solvent i latex) oraz DESCOR – nowatorski system napinania tekstyliów w plastikowe profile, o możliwościach którego będzie można przekonać się w części warsztatowej stoiska.

Przedstawiciele Reprografu serdecznie zapraszają wszystkich do odwiedzenia ich stoiska.

Źródło: Reprograf

www.reprograf.com.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ReproLFP

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764