logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays – 2 x Ferrari dla zwiedzających

  PR 10.12.2007, przeczytano 1016 razy
ilustracjastrzałka

Emocje w czasie IV edycji RemaDays będą dwa razy większe niż w latach ubiegłych – po raz pierwszy w historii targów losowanie nagrody dla zwiedzających odbędzie się dwa razy: pierwszego i drugiego dnia targów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays--2-x-ferrari-dla-zwiedzajacych,6518,artykul.html

Losowanie atrakcyjnej nagrody dla zwiedzających jest już tradycją – w czasie poprzednich edycji targów wygrać można było między innymi Harleya Davidsona i laptopa Assus Lamborghini. W czasie IV edycji nagrody będą równie atrakcyjne. Zwycięzcy otrzymają laptopy Acer Ferrari.

Niezwykle atrakcyjny design nawiązujący do kultowej marki samochodowej i doskonałe parametry techniczne powodują, że Acer Farrari to coś więcej niż perfekcyjne narzędzie pracy, umożliwiające realizację najbardziej skomplikowanych projektów. Korzystanie z niego będzie z pewnością dla zwycięzców losowania czystą przyjemnością.

Targi RemaDays organizowane są w dniach od 6 do 8 lutego w warszawskim Expo XXI na ulicy Prądzyńskiego. Targi otwarte są dla zwiedzających 6 i 7 lutego od 10 do 17, 8 lutego od 10.00 do 16.00. Wszyscy zainteresowani będą mogli zapoznać się w czasie RemaDays z ofertą blisko 400 firm związanych z branżą reklamową. Kompleksowość zgromadzonej na targach oferty podkreśla ich podział na trzy sektory: Out&InDoorDays (reklama zewnętrzna i wewnętrzna), TechnologyDays (wydruki wielkoformatowe, grawer, haft i inne) i GiftDays (upominki i artykułu promocyjne).

Źródło: GJC INTER MEDIA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764