logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2011 na początku lutego

   10.01.2011, przeczytano 2018 razy

W lutym wystartują po raz siódmy Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2011. Organizator przewiduje ponad 500 wystawców na blisko 14 tys. m2 powierzchni i 10 tys. zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2011-na-poczatku-lutego,11863,artykul.html

W dniach od 2-4 lutego przestrzenie Expo XXI zmienią się w miejsce spotkań z klientami i partnerami handlowymi, a także scenę dla pozyskania nowych kontaktów biznesowych. 

Na targach będzie można zobaczyć oferty z trzech obszarów:

  • Out&InDoorSystems (reklama zewnętrzna i wewnętrzna), 
  • GiftsWorld (upominki i artykuły promocyjne), 
  • TechnologyPark (specjalistyczne maszyny do wydruków wielkoformatowych, grawerowania i haftu)

Kolejnym elementem targów RemaDays są spotkania w ramach RemaCongress, których program dostępny jest na stronie www.remadays.com. RemaCongress to forum wymiany doświadczeń na polu komunikacji marketingowej. Podzielony jest na spotkania dotyczące reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, upominków i technologii związanych z przemysłem reklamy.

Na nadchodzących targach ma nie brakować dorocznych konkursów: przyznane zostaną ''Korony Reklamy'' w 5 kategoriach (Producent Upominków Reklamowych, Importer Upominków Reklamowych, Agencja Reklamowa, Technology, Out&Indoor); ''Gifts Of The Year'', w którym wyróżnione zostaną najlepsze produkty z branży upominków reklamowych - w tym roku pojawi się kategoria Top Design, w której zwiedzający targi wybiorą najciekawsze pod względem formy i wykonania upominki promocyjne.

Organizatorzy spodziewają się ok 10 tys. gości z całej Europy. Dla zwiedzających przygotowano w tym roku ponad 200 tys. zaproszeń. Zostaną one wysłane bezpośrednio do firm branży reklamowej, a także rozkolportowane - jako insert - w kilkunastu branżowych tytułach prasowych. Do każdego zaproszenia dołączony będzie kupon uprawniający do wzięcia udziału w specjalnej loterii - do wygrania będzie 7 wysokiej klasy rowerów miejskich.

Na stronie internetowej www.remadays.com od stycznia 2011 roku znajduje się ankieta, która będzie uprawniała do zakupu promocyjnego biletu na targi w cenie 10 złotych. Przez cały czas trwania targów będzie można kupić także normalny bilet wstępu, którego koszt wynosi 30 złotych.

Na RemaDays 2011 najłatwiej będzie dojechać z dworca PKP Warszawa Zachodnia. Przez wszystkie trzy dni targowe do dyspozycji zwiedzających oddane zostaną bezpłatne, oznakowane busy kursujące na trasie Warszawa Zachodnia - Expo XXI. Odwiedzający, którzy przyjadą na targi samochodem, będą mogli skorzystać z jednego z parkingów buforowych zlokalizowanych wzdłuż ulicy Prądzyńskiego oraz przy ulicy Tunelowej - do dyspozycji gości ma być ponad 1000 miejsc postojowych.

Źródło: GJC Inter Media
www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764