W lutym wystartują po raz siódmy Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2011. Organizator przewiduje ponad 500 wystawców na blisko 14 tys. m2 powierzchni i 10 tys. zwiedzających.
W dniach od 2-4 lutego przestrzenie Expo XXI zmienią się w miejsce spotkań z klientami i partnerami handlowymi, a także scenę dla pozyskania nowych kontaktów biznesowych.
Na targach będzie można zobaczyć oferty z trzech obszarów:
- Out&InDoorSystems (reklama zewnętrzna i wewnętrzna),
- GiftsWorld (upominki i artykuły promocyjne),
- TechnologyPark (specjalistyczne maszyny do wydruków wielkoformatowych, grawerowania i haftu)
Kolejnym elementem targów RemaDays są spotkania w ramach RemaCongress, których program dostępny jest na stronie www.remadays.com. RemaCongress to forum wymiany doświadczeń na polu komunikacji marketingowej. Podzielony jest na spotkania dotyczące reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, upominków i technologii związanych z przemysłem reklamy.
Na nadchodzących targach ma nie brakować dorocznych konkursów: przyznane zostaną ''Korony Reklamy'' w 5 kategoriach (Producent Upominków Reklamowych, Importer Upominków Reklamowych, Agencja Reklamowa, Technology, Out&Indoor); ''Gifts Of The Year'', w którym wyróżnione zostaną najlepsze produkty z branży upominków reklamowych - w tym roku pojawi się kategoria Top Design, w której zwiedzający targi wybiorą najciekawsze pod względem formy i wykonania upominki promocyjne.
Organizatorzy spodziewają się ok 10 tys. gości z całej Europy. Dla zwiedzających przygotowano w tym roku ponad 200 tys. zaproszeń. Zostaną one wysłane bezpośrednio do firm branży reklamowej, a także rozkolportowane - jako insert - w kilkunastu branżowych tytułach prasowych. Do każdego zaproszenia dołączony będzie kupon uprawniający do wzięcia udziału w specjalnej loterii - do wygrania będzie 7 wysokiej klasy rowerów miejskich.
Na stronie internetowej www.remadays.com od stycznia 2011 roku znajduje się ankieta, która będzie uprawniała do zakupu promocyjnego biletu na targi w cenie 10 złotych. Przez cały czas trwania targów będzie można kupić także normalny bilet wstępu, którego koszt wynosi 30 złotych.
Na RemaDays 2011 najłatwiej będzie dojechać z dworca PKP Warszawa Zachodnia. Przez wszystkie trzy dni targowe do dyspozycji zwiedzających oddane zostaną bezpłatne, oznakowane busy kursujące na trasie Warszawa Zachodnia - Expo XXI. Odwiedzający, którzy przyjadą na targi samochodem, będą mogli skorzystać z jednego z parkingów buforowych zlokalizowanych wzdłuż ulicy Prądzyńskiego oraz przy ulicy Tunelowej - do dyspozycji gości ma być ponad 1000 miejsc postojowych.
Źródło: GJC Inter Media
www.remadays.com