logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2015: mocne uderzenie materiałów Ikonos

  PR 05.03.2015, przeczytano 1270 razy
ilustracjastrzałka

Płyty, usługa bezpłatne cięcia, profilowanie, papier samoprzylepny, folie samoprzylepne... bez kleju, folie magnetyczne, folie adhezyjne. Te i inne nowości można było zobaczyć na charakterystycznym, cyanowym stoisku Ikonos.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2015%3A-mocne-uderzenie-materialow-ikonos,24131,artykul.html

Ikonos to materiały polskiej produkcji z których możemy być dumni. Powstające w Opolu podłoża są sprzedawane obecnie już w 36 krajach, głównie w Europie. Na liście odbiorców materiałów Ikonos, można znaleźć także kontrahentów z Kenii i Indii. Jak widać nie osiadamy na laurach.” - mówi przedstawiciel Paweł Stania, z działu marketingu firmy.

Płytami stoisko stało...

Podczas targów Rema Days 2015 w Warszawie, na stoisku dominowały płyty. Związane jest to z nową inwestycją dystrybutora. Firma uruchomiła usługę bezpłatnego cięcia płyt na formatki realizowaną na najwyższej klasy w kraju pilarce do tego typu nośników. Dodatkowo dostęp do tej usługi możliwy jest poprzez platformę online „Ikonos eRozkroje”.

Płyty już mamy w ofercie od kilku lat. Rozpoczynaliśmy od płyt ze spienionego PVC. Z biegiem czasu pojawiły się w naszym portfolio płyty kompozytowe. Ostatnio pojawiły się u nas płyty PMMA popularnie nazywane pleksą. A niedługo wejdziemy w jej kolorowe odmiany. Wszystkie płyty proponujemy w różnych grubościach i rozmiarach. To właśnie rozmiar płyt w pewnym momencie blokował nam rozwój tego biznesu z uwagi na gabaryty i ograniczenia transportowe. Zdecydowaliśmy się na zakup profesjonalnej linii do cięcia tego typu materiałów na formatki. Najczęściej nasi klienci i tak tną arkusze na mniejsze użytki. U nas to mogą zrobić bezpłatnie w momencie składania zamówienia, na profesjonalnym urządzeniu.” - mówi Karol Anioła, specjalista od płyt.

Nośniki do zadań specjalnych

Ikonos podczas targów RemaDays zaprezentował także ciekawe nośniki specjalistyczne. Ikonos Magic Pet to transparentna folia PVC do druku, która możemy aplikować przykładowo na witrynie sklepowej za pomocą wody. Uruchamia ona proces przylegania do szyby. Po jej wyprowadzeniu za pomocą rakli lub zbieraka, folia będzie się trzymać wiele miesięcy. Jej atutem jest łatwy proces aplikacji bez użycia kleju. Co więcej wyeliminowano w ten sposób udrękę każdego aplikatora – bąbelki.

Podobne do folii Magic Pet są 2 inne nowości – folie Ikonos Static. W tym przypadku za adhezję odpowiedzialne są ładunki elektrostatyczne, które przyciągają w sposób relatywnie trwały folię do płaskiej powierzchni. Podobnie jak w przypadku folii Magic, folie Static są łatwe w aplikacji oraz co ważne w procesie „odklejania”. Po usunięciu folii przykładowo z szyby lub innej powierzchni zostawiają ją czystą i suchą, wolną od kleju. Folia Ikonos Static produkowana jest w 2 wariantach: białym i przezroczystym.

Po wodzie i elektryczności przyszedł czas na magnetyzm. Ikonos Magnet - to trzecia nowość od Ikonos na targach RemaDays 2015. Występująca w dwóch wariantach: 300 i 600-mikronowym folia magnetyczna przeznaczona jest do produkcji magnesów. Jej górna, biała warstwa umożliwia zadruk na dowolnym ploterze. Warstwa dolna, czarna, magnetyczna umożliwia mocne oddziaływanie z powierzchniami takimi jak karoserie samochodów, sprzęt AGD, itd. Finalnie możemy produkować na niej okolicznościowe magnesy, upominki, tymczasowe oznakowanie pojazdów, itd.

Ikonos Profiflex = materiały samoprzylepne

W tej dziedzinie Ikonos wyrasta na mocnego gracza w Polsce i Europie. Na opolskiej linii produkowanych jest już kilkadziesiąt odmian folii i laminatów. W ostatnich tygodniach producent rozszerzył ofertę o ekonomiczną folię i laminat. Ikonos Profiflex Pro GPT FX 100+ to 100-mikronowa, biała folia samoprzylepna. Z kolei Ikonos GPT L50A+ to polipropylenowy laminat typu CAST. Jego grubość wynosi 50 mikronów. Oba oferowane są w standardowych szerokościach.

Inna nowością samoprzylepną, otwierającą nową gamę produktów jest Ikonos Profiflex MPT WB 130+ Postart. Jest to nie folia, a papier samoprzylepny. Otwiera on nowe możliwości jakie do tej pory nie można było realizować na wielkoformatowych foliach. Papier dostarczany jest dla Ikonos przez czołowego światowego producenta. Opolski producent w procesie laminacji pokrywa go klejem i zabezpiecza papierem podkładowym. Taki nośnik, przeznaczony jest do druku wielkoformatowego na ploterach UV, lateksowych i solwentowych. Zadrukowany, znajdzie zastosowanie przy produkcji etykiet, plakatów samoprzylepna, tapet samoprzylepnych, naklejek, itd.

Nową gamą produktów prezentowaną na RemaDays były folie z klejem kanalikowym. Struktura kleju o kształcie plastra miodu ułatwia w czasie aplikacji wyprowadzanie powietrza. Eliminuje to potencjalne zagrożenie – bąbelki, zmarszczki, załamania. Seria folii z klejem kanalikowym obejmuje aktualnie folie białe do zadruku jak i dekoracyjne. Przykładem takiej folii jest Ikonos Frosted FPT P80+ AIR.

Ikonos Proficoat = materiały powlekane

Na „Remie” nie zabrakło także nowości z serii Ikonos Proficoat. Rodzina blockoutów poszerzyła się o bardzo gruby wariant BLM 630 o grubości 435 mikronów. Przeznaczony jest on na ścianki i systemy wystawiennicze. Z kolei ekonomiczny BLM 600 to 2-warstwowy blockout o grubości 185 mikronów. Jego możliwości zastosowania to głównie rollupy. Materiały te dołączyły do znanych i cenionych blockoutów BLM 610 (260 mikronów) i BLM 620 (360 mikronów). Wszystkie charakteryzują się bardzo dobrym wchłanianiem atramentu oraz szerokim gamutem kolorystycznym. Cechują się także dobrymi właściwości blokowania światła i wysoką odpornością mechaniczną.

Źródło: Atrium

www.ikonos.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem materiałów Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764