logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2015: Nagrody rozdane

   06.02.2015, przeczytano 4036 razy
ilustracjastrzałka

Ogłoszenie wyników w konkursach - „Korony Reklamy” i loterii dla zwiedzających - stanowiły największą atrakcję drugiego dnia RemaDays 2015, a Centrum EXPO XXI w Warszawie przeżywało dziś prawdziwe oblężenie. Tysiące rozmów biznesowych, setki prezentacji i cieszący się sporym zainteresowaniem RemaCongress przyciągnęły do hal  zwiedzających. Wszystko zaczęło się o godzinie 9.30.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2015%3A-nagrody-rozdane,23859,artykul.html

Tegoroczne Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw potwierdzają, że branża artykułów reklamowych rozwija się w niezwykle szybkim tempie. RemaDays są także okazją do rozwijania swoich umiejętności branżowych. Sporą rzeszę uczestników ma towarzyszący tradycyjnie warszawskiej imprezie wystawienniczej cykl wykładów  RemaCongress.

O godzinie 14.00 poznaliśmy laureatów w rywalizacji o „Koronę Reklamy” przyznawaną najlepszym firmom w poszczególnych sektorach branży. Nowe, szklane statuetki trafiły do rąk przedstawicieli w następujących kategoriach:

W kategorii Producent upominków reklamowych:

I miejsce: MAXIM ZBIGNIEW KACZOR
II miejsce: CITRON EUROPEAN USB WAREHOUSE
III miejsce: JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ

Wyróżnienia:

- AXXEL SP. Z O.O.
- GRATISOWNIA.PL
- VIPERPRINT .

W kategorii Importer upominków reklamowych:

I miejsce: ASGARD SP. Z O.O.
II miejsce: MACMA POLSKA SP. Z O.O.
III miejsce: AXPOL TRADING SP. Z O.O. SP. K.

Wyróżnienia:

- AVALON SPORTSWEAR
- "PCM" SP. Z O.O. EASY GIFTS SP. K.
- JETT STUDIO SP. Z O.O.

W kategorii Agencja reklamowa:

I miejsce: FIORI AGENCJA REKLAMOWA
II miejsce: BTL FORMS EFFECTIVE ADVERTISING
III miejsce: ANB SP. Z O.O. HOUSE OF GIFTS

Wyróżnienia:
- AGENCJA PROMOCYJNA STYLLE

W kategorii Out&Indoor:

I miejsce: TENT GRUPA SP. Z O.O.
II miejsce: ADSYSTEM SP. Z O.O.
III miejsce: ULTIMA DISPLAYS SP. Z O.O.

Wyróżnienia:

- KENTO OBSŁUGA AGENCJI REKLAMOWYCH
- POP TIME SP. Z O.O.
- STUDIO55 SP. Z O.O

W kategorii Technology:

I miejsce: PLASTICS GROUP SP. Z O.O.
II miejsce: FASTCOM SYSTEMY LASEROWE
III miejsce: RODAN AGENCJA REKLAMOWA SP. Z O.O. SP. K.

Wyróżnienia:
- AGAWA.PL SP. Z O.O.
- COLOP POLSKA SP. Z O.O.
- SITA WUJA TOMA

Duże zainteresowanie wzbudziło też losowanie nagrody głównej w loterii dla zwiedzających. Na tygodniowe wakacje z osobą towarzyszącą na Wyspy Kanaryjskie wybierze się Pan Bartosz z firmy Skilla Promotion Group.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: GJC Intermedia

http://remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

A dla organizatorów coś w rodzaju "Złotej Maliny"...

avatar użytkownika
,

..daję lajka ;) za "złotą malinę"   

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764