logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2015: Podsumowanie

   15.02.2015, przeczytano 2838 razy
ilustracjastrzałka

Największe w Europie Środkowej targi branży reklamowej, RemaDays Warsaw 2015, przeszły do historii. 6. lutego po godzinie 16.00 progi Centrum Wystawienniczego EXPO XXI w Warszawie opuścili ostatni goście. Już teraz wiadomo, że była to impreza niezwykle udana. Podczas trzech dni zwiedzający mieli sposobność zapoznać się z ofertą 578 firm, reprezentujących cztery sektory aktywności w branży reklamowej (Out&InDoor, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2015%3A-podsumowanie,23941,artykul.html

Organizator w trosce o zwiedzających przygotował w tym roku wiele udogodnień. Dzięki współpracy z PKP InterCity goście, którzy udali się do Warszawy pociągiem, bilet powrotny mieli za darmo, a na stacji Warszawa Zachodnia czekały podstawione busy – bezpłatny transport do centrum EXPO. Dla kierowców uruchomione zostały parkingi buforowe.

W celu uniknięcia oczekiwania na rejestrację na RemaDays 2015 można było już wcześniej zarejestrować się on-line. Z kolei tuż przy szatni uruchomiony został specjalny punkt kurierski Poczty Polskiej do wysyłki materiałów zebranych podczas targów. Punkt zaopatrzony był we wszystkie potrzebne do wysyłki akcesoria.

Sporym zainteresowaniem cieszyła się „strefa odpoczynku” usytuowana tuż przy stoisku organizatora. Nieco zmęczeni trudami imprezy goście mogli napić się bezpłatnej kawy, herbaty czy wody. Pobyt w tym miejscu był dobrą okazją do wzięcia udziału w konkursach i loterii dla zwiedzających oraz poznania laureatów konkursu „Korony Reklamy”.

Wrzucenie wizytówki gwarantowało udział w losowaniu nagrody dla zwiedzających.

Drugiego dnia odbyło się losowanie nagrody głównej w loterii dla zwiedzających. Na tygodniowe wakacje z osobą towarzyszącą na Wyspy Kanaryjskie wybierze się Pan Bartosz Misiuro z firmy Skilla Promotion Group. Życzymy miłego pobytu.

Na RemaDays po naukę.

W pierwszym dniu odbyło się aż pięć bezpłatnych wykładów, a uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in. jakie są „Wielkoformatowe możliwości czyli nowe trendy w mediach do druku? lub Jak w dziecinnie prosty sposób wysłać ofertę.

The Prize for Innovative Technologies.

Pierwszego dnia targów w Warszawie swój finał miał konkurs „The Prize for Innovative Technologies” 2015. Kapituła konkursu przyznała ostatecznie 4 złote, 4 srebrne i 3 brązowe medale. Lista laureatów przedstawia się następująco.

Korony wręczone!

Drugiego dnia o godzinie 14.00 poznaliśmy laureatów w rywalizacji o „Koronę Reklamy” przyznawaną najlepszym firmom w poszczególnych sektorach branży. Nowe, szklane statuetki trafiły do rąk przedstawicieli firm w następujących kategoriach: Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Agencja Reklamowa, Out&InDoor, Technology. Laureaci Koron Reklamy 2015

„Solidni w Biznesie” jako pierwsi poznali laureatów „Gifts of the Year” i „Catalogue of the Year”.

Punktualnie w samo południe trzeciego dnia targów na „Śniadaniu biznesowym” spotkali się partnerzy programu Solidni w Biznesie. Program od lat promuje takie wartości, jak uczciwość i lojalność w kontaktach pomiędzy wszystkimi przedstawicielami branży reklamowej, a meeting był świetną okazją do nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych. Piątkowy brunch miał niezwykle prestiżowy charakter, bo był połączony z ogłoszeniem wyników w konkursach „Gifts of the Year” i „Catalogue of the Year”.

Przez niemal trzy dni zwiedzający oceniali najlepsze katalogi roku. Największym uznaniem głosujących cieszyły się katalogi firm INSPIRION, GRAWEROMAT.PL, PROMOSTARS. Laureaci.

W konkursie „Gifts of the Year” w kategorii TOP FUN wygrał produkt firmy Gift Star – Power Bank 3D w dowolnym kształcie. Z kolei najlepszy design miał produkt firmy Dostawca 1 – Uniwersalny środek transportu dla fanów nieprzeciętnych rozwiązań – dorosłych i dzieci – FRUGAL. Pierwsze miejsce w kategorii TOP IDEA zajął produkt firmy AMC Group – AM 1408015 Power Bank. Laureaci.

Nagrody są tym cenniejsze, bo przyznawane przez samych zwiedzających.

RemaDays są także okazją do rozwijania swoich umiejętności branżowych. Nic dziwnego, że sporą rzeszę wiernych uczestników ma towarzyszący tradycyjnie warszawskiej imprezie wystawienniczej cykl wykładów prowadzonych przez wysokiej klasy specjalistów – RemaCongress.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Intermedia

www.remadays.com

Dodatkowe informacje:

RemaDays Warsaw 2015 w liczbach

WYSTAWCY - 571:
POLSKA - 528 - 92,47%
NIEMCY - 15 - 2,63%
HOLANDIA - 7 - 1,23%
CZECHY - 4 - 0,70%
UKRAINA - 3 - 0,53%
HISZPANIA, WŁOCHY - 2 - 0,35%
AUSTRIA, BUŁGARIA, INDIE, LITWA, PORTUGALIA, SŁOWACJA,TAJLANDIA TURCJA, USA, WĘGRY - 1 - 0,18%

ZWIEDZAJĄCY - 16644:
POLSKA - 96,85%
LITWA - 1,03%
NIEMCY - 0,81%
SŁOWACJA - 0,42%
ŁOTWA, CZECHY, UKRAINA, FRANCJA - 0,37%
WŁOCHY, WIELKA BRYTANIA, AUSTRIA - 0,25%
HOLANDIA, SZWECJA, ESTONIA, HISZPANIA, BELGIA - 0,17%
ALBANIA, SŁOWENIA, RUMUNIA, WĘGRY, SZWAJCARIA - 0,10%
FINLANDIA, NORWEGIA, ROSJA, SERBIA, MOŁDAWIA, GRUZJA, KOREA, PAKISTAN, USA, AZERBEJDŻAN, BRAZYLIA, CHORWACJA, IZRAEL, ISLANDIA, MONACO, CHILE, GIBRALTAR, IRLANDIA, INDIE, LIBAN NIGERIA, TAJLANDIA, PORTORYKO - >0,1%

BRANŻE:
BRANŻA REKLAMOWA - 57,02%
BRANŻA POLIGRAFICZNA - 17,59%
KLIENCI KOŃCOWI - 20,00%
BRANŻOWE ORGANIZACJE, MEDIA - 0,89%
INNE

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Przykre było tylko to, że informacja o tym, że bilet zakupiony drogą elektroniczną nie upoważniał do darmowego powrotu. Honorowane były tylko bilety zakupione w kasie, u konduktora lub w biletomacie. Szczegóły podobno były w regulaminie, który Pani kasjerka pokazywała każdemu na dworcu kto chciał nabyć darmowy powrotny bilet. Czekając ok 2 h na dworcu na swój pociąg takich zaskoczonych osób przy okienkach było ok 90%.

avatar użytkownika
,

Z tym "wiele udogodnień", top gruuuba przesada.

avatar użytkownika
,

Czyli Organizatorzy wystawiają sobie laurkę i upajają się zachwytem nad sobą. To dodatkowy powód, by pomyśleć o bardziej spolegliwej alternatywie.

avatar użytkownika
,

..różni się trochę to podsumowanie od tego na formu ...  

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764