logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2015 online: targi w wersji elektronicznej

   03.03.2015, przeczytano 1718 razy
ilustracjastrzałka

Już teraz na stronie www.remadays.com można odbyć wirtualną wycieczkę po tegorocznych targach RemaDays Warsaw 2015. Strona daje możliwość zapoznania się z informacjami o 571 wystawcach, którzy zaprezentowali się od 4-6 lutego w hali Warszawskiego Centrum EXPO XXI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2015-online%3A-targi-w-wersji-elektronicznej,24105,artykul.html

Organizatorzy przygotowali narzędzie, które ma umożliwić nawiązanie kontaktu z pożądanym wystawcą oraz zapoznanie się z jego ofertą.

Z pomocą targów elektronicznych odnaleźć można wszystkie stoiska tegorocznych wystawców i zapoznacie się z ich profilem działalności. RemaDays online ma stać się cennym źródłem wiedzy o firmach z branży, który znacząco ułatwia kompletowanie ofert i poszukiwanie nowych partnerów biznesowych.

Targi RemaDays 2015 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

EEeee tam! Miałem nadzieję, że jakieś "streetview" a tu fotki :-)

avatar użytkownika
,

Chciałeś sobie pooglądać z różnych stron i popowiększać?  

avatar użytkownika
,

"... można odbyć wirtualną wycieczkę po tegorocznych targach RemaDays Warsaw 2015."
Gdyby tę wycieczkę można było odbyć po przyszłorocznych targach, to rozumiałbym podniecenie, ale skoro to targi, które dawno się skończyły... :)


Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764