logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2016: Śniadanie biznesowe „Solidnych w Biznesie”

  PR 15.03.2016, przeczytano 1150 razy
ilustracjastrzałka

Punktualnie w samo południe trzeciego dnia targów RemaDays 2016 podczas „Śniadania Biznesowego” spotkali się partnerzy programu Solidni w Biznesie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2016%3A-sniadanie-biznesowe-_solidnych-w-biznesie_,27825,artykul.html

Program od lat promuje takie wartości, jak uczciwość i lojalność w kontaktach pomiędzy wszystkimi przedstawicielami branży reklamowej. Czwartkowy brunch miał niezwykle prestiżowy charakter, ponieważ był połączony z ogłoszeniem wyników w konkursach „Gifts of the Year” i „Catalogue of the Year”.

Przez niemal trzy dni zwiedzający oceniali najlepsze katalogi roku. Największym uznaniem głosujących cieszyły się katalogi firm INSPIRION POLSKA SP. Z O.O. , JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ , PROMOSTARS. (Laureaci)

W konkursie „Gifts of the Year” w kategorii TOP FUN wygrał produkt firmy SŁODKIE UPOMINKI - Smile Box. Z kolei najlepszy designem mógł pochwalić się produkt firmy USB SYSTEM - Miniaturowe pamięci. Pierwsze miejsce w kategorii TOP IDEA zajął produkt firmy EASY GIFTS SP. K - Power bank solarny. (Laureaci)

Nagrody są tym cenniejsze, bo przyznawane przez samych zwiedzających.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764