logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2016: Śniadanie biznesowe „Solidnych w Biznesie”

  PR 15.03.2016, przeczytano 1124 razy
ilustracjastrzałka

Punktualnie w samo południe trzeciego dnia targów RemaDays 2016 podczas „Śniadania Biznesowego” spotkali się partnerzy programu Solidni w Biznesie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2016%3A-sniadanie-biznesowe-_solidnych-w-biznesie_,27825,artykul.html

Program od lat promuje takie wartości, jak uczciwość i lojalność w kontaktach pomiędzy wszystkimi przedstawicielami branży reklamowej. Czwartkowy brunch miał niezwykle prestiżowy charakter, ponieważ był połączony z ogłoszeniem wyników w konkursach „Gifts of the Year” i „Catalogue of the Year”.

Przez niemal trzy dni zwiedzający oceniali najlepsze katalogi roku. Największym uznaniem głosujących cieszyły się katalogi firm INSPIRION POLSKA SP. Z O.O. , JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ , PROMOSTARS. (Laureaci)

W konkursie „Gifts of the Year” w kategorii TOP FUN wygrał produkt firmy SŁODKIE UPOMINKI - Smile Box. Z kolei najlepszy designem mógł pochwalić się produkt firmy USB SYSTEM - Miniaturowe pamięci. Pierwsze miejsce w kategorii TOP IDEA zajął produkt firmy EASY GIFTS SP. K - Power bank solarny. (Laureaci)

Nagrody są tym cenniejsze, bo przyznawane przez samych zwiedzających.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764