logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2016: Śniadanie biznesowe „Solidnych w Biznesie”

  PR 15.03.2016, przeczytano 1118 razy
ilustracjastrzałka

Punktualnie w samo południe trzeciego dnia targów RemaDays 2016 podczas „Śniadania Biznesowego” spotkali się partnerzy programu Solidni w Biznesie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2016%3A-sniadanie-biznesowe-_solidnych-w-biznesie_,27825,artykul.html

Program od lat promuje takie wartości, jak uczciwość i lojalność w kontaktach pomiędzy wszystkimi przedstawicielami branży reklamowej. Czwartkowy brunch miał niezwykle prestiżowy charakter, ponieważ był połączony z ogłoszeniem wyników w konkursach „Gifts of the Year” i „Catalogue of the Year”.

Przez niemal trzy dni zwiedzający oceniali najlepsze katalogi roku. Największym uznaniem głosujących cieszyły się katalogi firm INSPIRION POLSKA SP. Z O.O. , JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ , PROMOSTARS. (Laureaci)

W konkursie „Gifts of the Year” w kategorii TOP FUN wygrał produkt firmy SŁODKIE UPOMINKI - Smile Box. Z kolei najlepszy designem mógł pochwalić się produkt firmy USB SYSTEM - Miniaturowe pamięci. Pierwsze miejsce w kategorii TOP IDEA zajął produkt firmy EASY GIFTS SP. K - Power bank solarny. (Laureaci)

Nagrody są tym cenniejsze, bo przyznawane przez samych zwiedzających.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764