logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2017 – Integart podsumowuje targi

  PR 22.02.2017, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowe Targi  Reklamy i Poligrafii RemaDays to największe wydarzenie branżowe w Europie Środkowej. Co roku odwiedza je około 15000 osób. Każda licząca się na rynku firma tej branży chce prezentować tutaj swoje produkty czy usługi. Z tych powodów także i Integart traktuje te targi priorytetowo. Specjalnie przygotowane stoisko o łącznej powierzchni 230m2 prezentowało niezliczone ilości mediów do druku oraz najnowocześniejszą technologię takich firm jak HP czy Zund. Wszystko pod hasłem „Gaudi Inspires”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2017-%E2%80%93-integart-podsumowuje-targi,31562,artykul.html

Tegoroczne stoisko przygotowane przez Integart należało do największych w historii firmy. Było większe o 70m2 od zaprezentowanego na RemaDays 2016. Jest to wynikiem stałego wzrostu firmy i idącym za tym zwiększaniem się oferty, zarówno w obszarze technologii jak i mediów do druku.

Największą grupą urządzeń zaprezentowanych na stoisku były maszyny firmy HP, których Integart jest oficjalnym dystrybutorem w Polsce. Znalazły się tutaj drukarki z serii HP Latex – od najtańszych modeli z linii 300, poprzez serię 500 po urządzenia półprzemysłowe 1500, mogące drukować w maksymalnej szerokości 3.2m. Na stoisku znalazło się także urządzenie drukujące w technologii UV – HP Scitex FB 550 oraz innowacyjne urządzenie drukujące HP PageWide XL 8000, które stopniowo wkracza na rynek poligrafii oraz reklamy. Jego największą zaletą – oprócz wysokiej jakości druku – jest niewiarygodna prędkość (często określana mianem ultraszybkiej).

Jak co roku największą popularnością cieszyła się technologia HP Latex, która na dziś dzień postrzegana jest nie tylko jako ekologiczna, ale przede wszystkim niezwykle uniwersalna. Dzięki niej można drukować na różnorodnych mediach, także tych najtańszych, zachowując wysoką jakość druku. W przeciwieństwie do technologii solwentowej HP Latex dociera do branż takich jak dekoracje wnętrz, gdzie ekologiczność i prozdrowotność tuszu odgrywa istotną rolę. Najlepszym dowodem na to jest fakt, że aranżacje wnętrz takich budynków użyteczności publicznej jak np. szpitale czy przedszkola tworzone są z użyciem tej technologii.

Kolejną zaletą technologii HP Latex jest fakt, że wydruki wychodzące z urządzenia są natychmiast suche i gotowe do wysyłki lub obróbki post-finishingowej. Jest to o tyle istotne, że nawet w skali niewielkiej firmy oszczędności czasu przekładają się zauważalne na profity. Jest to szczególnie widoczne w firmach car wrappingowych, gdzie wydruki solwentowe muszą być poddawane nawet 48 godzinnemu procesowi schnięcia i odgazowywania. Dopiero po tym mogą być poddawane laminowaniu i aplikacji.

Na stoisku zaprezentowano także technologię cięcia cyfrowego szwajcarskiej firmy Zund, konkretnie model G3, który jest jej kwintesencją. Urządzenie można przystosować do różnych zadań za sprawą wymiennych modułów, narzędzi czy wybierając wymiar stołu roboczego. Tak skonfigurowany stół Zund G3 potencjalnie może wykonywać różnorodne zadania – począwszy od cięcia, przez bigowanie po frezowanie. Szeroki jest także zakres obsługiwanych materiałów do których zaliczamy m.in. powszechne materiały tekturowe czy folie, ale także polipropylen, gumy, pianki, akryl, XPS czy nawet skóra.

Z mniejszych urządzeń, które także niezbędne są także w poligrafii oraz reklamie, na stoisku zaprezentowano laminator wielkoformatowy Neschen ColdLam/HotLam. Wielką zaletą tego urządzenia jest jego uniwersalność oraz prostota użycia, które zostały docenione przez wielu użytkowników.

Oprócz urządzeń na stoisku Integart znalazły się także najbardziej innowacyjne media do druku z oferty Integart przeznaczone zarówno dla rynku reklamowego, dekoracyjnego ale także car wrappingu. Wśród z nich znalazły się materiały takich firm jak 3M, Avery Dennison, Arlon, Neschen, LG, Magnaflex czy Yupo Tako.

Na stoisku zaprezentowano także produkty marki Avery Dennison będące od niedawna w ofercie Integart. Wśród nich znalazły się folie graficzne przeznaczone do aplikacji naściennych oraz efektowne folie translucentne. Nowością w ofercie są także produkty japońskiego producenta Yupo (Tako/Octopus, Jelly) oraz Neschen znanego z innowacyjnych folii bezklejowych oraz z klejem DOT/FIX czy folii tablicowych.

Do coraz bardziej popularnej linii produktów marki Apex Premium dołączyły nowe oryginalne produkty tj. tkaniny Textile Frontlit B1 przeznaczone do produkcji banerów, Textile Backlit B1 150 g wykorzystywane do produkcji aplikacji podświetlanych oraz tkaniny roletowe: Textile Blockaut 280 g i Textile Frontlit B1 260 g.

Na stoisku zaprezentowano także  materiały marki 3M, które na mocy podpisanej umowy o współpracy znajdują się teraz w ofercie firmy Integart. Są to m.in. najpopularniejsze wśród aplikatorów folie 3M Wrap Film serii 1080 oraz 1380, folie ochronne zabezpieczające lakier samochodu Scotchgard Paint Protection Film Pro Series, folie przyciemniające szyby 3M Black Shade oraz FX ST.

Pisząc o mediach do druku nie sposób nie wspomnieć o nagrodzonym na targach RemaDays 2017 (złoty medal w konkursie Catalogue of The Year 2017) katalogu „Creative Point of View”. Jest to najnowszy katalog autorstwa Integart prezentujący 12 wizualizacji z rozwiązaniami aplikacyjnymi w obszarach różnych branż z naciskiem na zastosowania zewnętrzne. Katalog wskazuje zarówno możliwości technologiczne, jakie daje ekologiczny druk HP Latex oraz zastosowanie efektywnych kosztowo urządzeń do post-finishingu tj. wielofunkcyjne plotery tnące Zund, laminatory Neschen czy aplikatory Rollsroller, które także znajdują się w ofercie firmy Integart.

Dla wszystkich zainteresowanych zakupem technologii, a nie będących na targach, mamy dobrą wiadomość: promocja targowa „Gaudi Inspires” ciągle obowiązuje. Oprócz znakomitych cen na urządzenia (także na najnowsze modele z linii 300: 315, 335, 365, 375) klienci mogą skorzystać z preferencyjnych warunków leasingu firmowego. Dodatkowo wszystkich klientów, którzy skorzystają z targowej promocji zaprosimy na warsztaty do Barcelony – europejskiej siedziby HP! Zachęcamy do umawiania indywidualnych wizyt w naszym Demo Lab w Błoniu pod Wrocławiem. Będziecie mieli Państwo okazję przetestować dogłębnie nasze urządzenia - wszystko w myśl przemyślanego i świadomego zakupu.

Na zakończenie chcieliśmy podziękować wszystkim naszym Klientom, Partnerom oraz Gościom za wzięcie udziału w tym niecodziennym wydarzeniu. Była to dla nas wszystkich niepowtarzalna okazja, aby się spotkać i umocnić wspólne dotychczasowe relacje oraz pozyskać nowych kontakty biznesowe. Cieszymy się, że tak bardzo byliście zainteresowani zaprezentowaną przez nas technologią oraz mediami do druku. Mamy nadzieję, że zaprezentowane rozwiązania oraz aplikacje okażą się dal Was inspirujące i przyczynią się do dalszego wzrostu Waszego biznesu.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764