logo
WIADOMOŚCI

Remadays 2017 w wersji online

redakcja   18.03.2017, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka

Już teraz na stronie www.remadays.com można odbyć wirtualną wycieczkę po tegorocznych Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2017-w-wersji-online,31840,artykul.html

Na specjalnie uruchomionej zakładce udostępnione są informacje o wystawcach, którzy zaprezentowali się w dniach 15-17 lutego w halach Warsaw Expo w Nadarzynie.

Organizator targów oferuje wygodne narzędzie, które umożliwi nawiązanie kontaktu z pożądanym wystawcą oraz zapoznanie się z jego ofertą i profilem działalności.

Z pomocą targów elektronicznych z łatwością odnajdzie się wszystkie stoiska tegorocznych wystawców. RemaDays Online jest cennym źródłem wiedzy o firmach z branży, który znacząco ułatwia kompletowanie ofert i poszukiwanie nowych partnerów biznesowych.

Targi RemaDays 2017 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
wtorek 22.05.2018, 70 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone