logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2018: Pozostało 10 proc. powierzchni targowej

   07.09.2017, przeczytano 651 razy
ilustracjastrzałka

Organizator zachęca aby już teraz rozpocząć przygotowania do targów RemaDays Warsaw 2018, które odbędą się w dniach 7-9 lutego w halach Warsaw Expo w Nadarzynie. Podczas targów na wystawców czeka aż 10 sektorów targowych, które mają pozwolić na łatwe odnalezienie poszukiwanych wystawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2018%3A-pozostalo-10-proc.-powierzchni-targowej,33649,artykul.html

Już dziś organizator zachęca do zaplanowania swojego przyjazdu i pobytu podczas 14 edycji Międzynarodowych Targów i Poligrafii RemaDays Warsaw, która odbędzie się w dniach od 7 do 9 lutego 2018 roku, ponownie w halach Warsaw Expo w Nadarzynie. Tak wczesna znajomość terminu wydarzenia pozwoli wszystkim, którzy planują odwiedzić targi, odpowiednio się do nich przygotować i zarezerwować swój czas.   

Na targach RemaDays Warsaw spodziewanych się ponad 700 wystawców . Już 90% powierzchni wystawienniczej jest już sprzedane lub zarezerwowane. Jest to dobra motywacja aby już dziś planować czas na odwiedzenie targów odbywających sie w PTAK Warsaw EXPO. Wszelkie szczegóły pomocne w zorganizowaniu przyjazdu znajdują się na stronie internetowej www.remadays.com.

Kolejna edycja RemaDays to nowe możliwości. W lutym 2018 roku na wystawców czeka 10 sektorów targowych. Ich szeroki zakres tematyczny to okazja do zapoznania się z najnowszymi produktami, rozwiązaniami oraz trendami w branży reklamowej.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka
W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez...
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
Magdalena Różczka i jej awatar w kampanii VeloBanku
Stawiający na technologię VeloBank wykorzystuje sztuczną inteligencję już nie tylko w swoich nowatorskich produktach. W najnowszej kampanii promującej VeloFotkę, kredyt gotówkowy, który można wziąć kilkoma kliknięciami w aplikacji mobilnej, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.
Trasa promocyjna Visa: Bolid F1 na Zamku Królewskim
Zamek Królewski w Warszawie będzie siódmym przystankiem na trasie tegorocznego touru promocyjnego bolidu Formuły 1. Maszyna Visa Cash App RB, partnera sponsoringowego ORLEN, w sobotę 7 września pojawi się w ogrodach zamku i będzie specjalną atrakcją charytatywnego pleneru plastycznego dla dzieci.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764