logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2018: Sun Chemical zaprezentuje atramenty i farby sublimacyjne

  PR 08.01.2018, przeczytano 1191 razy

Wśród wystawców Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2018, jakie odbywać się będą w dniach 7-9 lutego br. w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy, znajdzie się po raz kolejny Sun Chemical. Na wspólnym stoisku (numer N8 w hali F) z firmami Service Call, Zinart i E-Ploter (jego dystrybutorami) prezentować będzie rozwiązania ze swojej oferty, dedykowane drukowi cyfrowemu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2018%3A-sun-chemical-zaprezentuje-atramenty-i-farby-sublimacyjne,35045,artykul.html

Wśród najważniejszych, promowanych na tej imprezie produktów znajdą się atramenty ekosolwentowe do druku wielkoformatowego ESL HPQLO, ESL2 HPQLO i Ultima HPQLO (low odour – niski zapach), atramenty twardo solwentowe oraz farby sublimacyjne dla tekstyliów zarówno do druku bezpośredniego jak i pośredniego, znajdujące zastosowanie w maszynach wielkoformatowych.

W tym roku na targach RemaDays Warsaw po raz kolejny będziemy promować ofertę działu Digital. To impreza dedykowana w coraz większym stopniu branży poligraficznej, zwłaszcza jej części związanej z drukiem cyfrowym. Sun Chemical posiada szereg produktów skierowanych do tego sektora. Jak pokazuje doświadczenie z lat poprzednich, zainteresowanie nimi jest bardzo duże. Jesteśmy więc przekonani, że to doskonałe miejsce do ich prezentowania i promowania. Wszystkich więc odwiedzających tę imprezę zapraszamy do spotkania z nami i odwiedzenia naszego stoiska – jesteśmy przez cały okres trwania targów do Państwa dyspozycji” – mówi Krzysztof Ostrowski z polskiego oddziału firmy Sun Chemical.

Wśród produktów promowanych przez Sun Chemical na targach RemaDays Warsaw 2018 znajdą się atramenty ekosolwentowe do druku wielkoformatowego - Streamline ESL HPQLO, ESL2 HPQLO i Ultima HPQLO. Jak podaje producent zapewniają one wysoką jakość druku i są zgodne z produktami OEM w zakresie kolorystyki i efektów drukowania. Mogą być używane w różnych maszynach wielkoformatowych i spełniają – zdaniem Sun Chemical - najbardziej rygorystyczne wymogi dla najnowszych rozwiązań sprzętowych do drukowania tego typu. Jak zapewnia producent, do głównych cech tych produktów należą: wysoka jakość, jasne i żywe kolory, niski poziom zapachu i niezawodność, a także duża wytrzymałość na warunki atmosferyczne. Są odpowiednie do różnych nośników m.in. do folii winylowych typu backlit i frontlit, bannerów, papierów blueback oraz siatek.

Na tegorocznych targach RemaDays Warsaw, będą również prezentowane farby sublimacyjne z oferty Sun Chemical - SunTex Sonata DDE i SunTex Sonata DTE do zadrukowywania tekstyliów. Jak zapewnia firma korzyści płynące z ich zastosowania są bardzo duże. Atramenty DDE oraz DTE, odpowiednio - do aplikowania pośredniego lub bezpośredniego - nie zawierają lotnych związków organicznych, zapewniają wysoką trwałość przy zastosowaniach zewnętrznych, odpowiednią widoczność po obu stronach tkaniny (np. w przypadku flag dwustronnych), a także możliwość jej prania.

 „Przez cały okres trwania targów Rema Days Warsaw jesteśmy do dyspozycji gości targowych – dodaje Krzysztof Ostrowski. – Nasze stoisko będzie nie tylko miejscem do prezentacji naszych produktów, ale także do mniej formalnych spotkań. Można tu będzie porozmawiać z przedstawicielami naszej firmy i jej dystrybutorów na tematy związane z drukowaniem, uszlachetnianiem, zabezpieczeniami. Zapraszamy więc wszystkich, którzy poszukują rozwiązań wpływających na ekonomię produkcji i sprawią że ich produkt wyróżni się spośród innych dostępnych na rynku”.

Źródło: Sun Chemical

www.sunchemical.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764