logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2018 – Półmetek targów za nami

   08.02.2018, przeczytano 794 razy
ilustracjastrzałka

Drugi dzień targów RemaDays to przede wszystkim koniec głosowania w konkursach Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year, wręczenie nagrody w Loterii dla zwiedzających i drugi dzień RemaCongress.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2018-%E2%80%93-polmetek-targow-za-nami,35380,artykul.html

Dzisiaj zakończyło się głosowanie w konkursach targowych. Wystawcy z niecierpliwością będą oczekiwać na wyniki konkursów, bo przecież wyróżnienia przyznawane są przez samych zwiedzających, a to nie tylko prestiż, ale także możliwość pokazania się na rynku reklamowym. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas tradycyjnego, piątkowego Śniadania Biznesowego, w którym uczestniczyć będą partnerzy programu Solidni w Biznesie. To właśnie oni jako pierwsi zapoznają się z ostatecznymi rozstrzygnięciami, a tym samym zyskają możliwość najszybszego nawiązania bezpośredniego kontaktu z wyróżnionymi przedsiębiorstwami. Początek Śniadania jutro w samo południe. Laureatów w rywalizacji Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year poznamy w ostatnim dniu targów RemaDays Warsaw 2018 o godzinie 12:00 w sali konferencyjnej w hali E.

O godzinie 14:00 w hali E na stoisku A2 poznaliśmy szczęśliwca, który wziął udział w Loterii dla zwiedzających. Centrum wystawiennicze Ptak Warsaw EXPO z nagrodą 6 000 zł do wykorzystania w sieci sklepów Decathlon opuścił Paweł Rogowski.  Serdecznie gratulujemy, życząc, by wygrana kwota posłużyła do realizacji sportowych marzeń.

Czwartek to także drugi dzień RemaCongress. Dziś z bardzo interesującą prelekcją wystąpił gen. Mieczysław Bieniek. „Budowanie silnej kultury organizacyjnej: misja, wizja i wartości firmy” to temat, który zainteresował słuchaczy tego wykładu. Bezpłatne szkolenia w ramach kongresu prowadzili specjaliści z branży poligraficznej i reklamowej. Wysoka frekwencja na wykładach jest dowodem na to, jak wielkim zainteresowaniem cieszą się prelekcje i wykłady prowadzone podczas piątej co do wielkości branżowej imprezy wystawienniczej na świecie.

A przed nami ostatni dzień RemaDays Warsaw 2018.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764