logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays 2020 - odliczamy dni

  PR 22.01.2020, przeczytano 263 razy

Ultima Displays odlicza dni RemaDays Warsaw 2020. Firma zaprasza na spotkania na swoje stoisko K14 w hali F, gdzie będzie można zobaczyć jakie ma możliwości produkcyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-2020---odliczamy-dni,385415,artykul.html

- Przedstawienie naszej oferty na targach nie jest proste. Z jednej strony mamy szeroką ofertę systemów wystawienniczych, z drugiej - to, co możemy wyprodukować w siedzibie naszej firmy. Do tego dochodzi kwestia druku, który też chcemy zaprezentować. Po wielu rozważaniach parę lat temu postanowiliśmy, że każde nasze stoisko będzie naszym produktem numer 1 w czasie targów. Kiedy zwiedzający przychodzą do nas i odkrywają, że stoisko, na którym przebywają, zostało przez nas wyprodukowane, są mile zaskoczeni. Dlatego i w tym roku zapraszamy do obejrzenia naszego stoiska - produktu numer 1. - mówi Anna Rohde-Płotycia z działu marketingu.

Oczywiście "produkt numer 1" nie jest jedynym w ofercie firmy. Pełna oferta wraz z nowościami zamieszczona jest w katalogach, które dostępne będą na stoisku.

Źródło: Ultima Displays Polska


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UltimaDisplays



UltimaDisplays o sobie:

Na rynku polskim Ultima Displays działa od roku 2011. W Europie znana jest od 1999 roku.
Od samego początku firma współpracuje tylko z profesjonalistami z branży, dostarczając im rozwiązania dla końcowych klientów.
W ofercie znaleźć można stoiska targowe, ścianki wystawiennicze, flagi, outdoor, standy, roll upy i wiele innych. Dostępne są nie tylko gotowe systemy, ale także produkowane na zamówienie konstrukcje. Dzięki temu, że wszystko od obsługi klienta, przez projektowanie po produkcję i druk znajduje się pod jednym dachem, Ultima Displays zapewnia szybki czas realizacji.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W 2022 roku Tchibo obchodzi jubileusz 30. lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideo podcasty, dostępne od 3 października, wyprodukowane przez Grupę RMF w ramach oferty RMF Digital.
Agencja technologiczna Euvic 360 e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z marką LILOU (LILOU Sp. z o.o.).
Streetcom launchuje nowe smaki Big-Active
Wyspecjalizowana we wprowadzaniu nowych produktów na rynek agencja Streetcom odpowiada za kampanie influencer marketingową dla nowej linii herbat marki Big-Active, której właścicielem jest Herbapol Lublin S.A.. Głównym celem realizowanych działań jest zbudowanie świadomości oferty marki Big-Active w nowych segmentach produktowych.
Nowa kampania OBI od Saatchi & Saatchi
Agencje Saatchi & Saatchi i Zenith przygotowały dla OBI kolejną kampanię w ramach platformy: Zrobisz to z OBI. Tym razem akcja promocyjna OBI o nazwie Jesień Niskich Cen pozwala klientom na wybór setek produktów w obniżonych cenach, które pomogą w remontach kuchni, łazienki i salonu.
HP przedstawia HP Laserjet Tank MFP 2600s
Firma HP wprowadza na polski rynek drukarkę HP LaserJet Tank MFP 2600s, stworzoną specjalnie dla przedsiębiorców i właścicieli małych firm. Biorąc pod uwagę znaczny wzrost liczby MŚP w ostatnich latach, najnowsze, innowacyjne rozwiązania HP w LaserJet MFP 2600s jeszcze lepiej wspierają współczesnych właścicieli przedsiębiorstw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764