logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RemaDays Warsaw: świat reklamy w 3 dni

  PR 22.01.2013, przeczytano 4155 razy
ilustracjastrzałka

Już za niecały miesiąc rozpoczną się Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2013. To jedyne tego typu wydarzenie w Europie Środkowej, które przyciągnie ponad 12000 zwiedzających z kraju i zagranicy. Impreza organizowana przez poznańską spółkę GJC Inter Media jest jedną z najskuteczniejszych platform wymiany doświadczeń i pozyskiwania klientów na europejskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw%3A-swiat-reklamy-w-3-dni,17765,artykul.html

Zainteresowanie targami było tak duże, że na pół roku przed rozpoczęciem imprezy, cała powierzchnia wystawiennicza została wyprzedana. Ostatecznie w wydarzeniu weźmie udział ponad 550 wystawców, którzy zaprezentują swoją działalność w sektorach: gifts world, technology park, out & indoor systems oraz print show.

Szybszy dojazd na targi

Aby ułatwić komunikację podczas trwania targów, organizator wprowadził kilka znaczących usprawnień. W dniach od 6 do 8 lutego, na ulicach Józefa Bema i Prądzyńskiego w Warszawie, zostanie wprowadzony ruch jednokierunkowy. System sprawdził się już podczas Euro 2012 i znacznie rozładował korki w trakcie wzmożonego ruchu, w okolicach hal Expo XXI. Dla podróżujących koleją, zostanie uruchomiona bezpłatna komunikacja pomiędzy dworcem Warszawa Zachodnia a targami. Do dyspozycji gości będzie również dodatkowy parking na 350 aut, znajdujący się tuż na przeciwko głównego wejścia na targi.

Setki nowości i inspiracji w jednym miejscu

RemaDays Warsaw są prawdziwą kopalnią wiedzy z sektora reklamy. Tradycyjnie, wystawcy zaprezentują tu premierowe produkty i rozwiązania przygotowane specjalnie na nadchodzący rok. Udział w wydarzeniu to jedyna okazja w roku, aby uzyskać bezpośredni dostęp do dziesiątek nowych ofert. Ich przeanalizowanie umożliwia lepsze zrozumienie obowiązujących trendów i rozpoznanie konkurencji. Jeśli ktoś poszukuje inspiracji z pewnością powinien spotkać się z profesjonalistami i pasjonatami wszystkich obszarów reklamy na tej niepowtarzalnej imprezie.

Przyjedź i zyskaj

Każdy zwiedzający otrzyma całkowicie bezpłatne, praktyczne narzędzie pracy na cały nadchodzący rok. Wielka Księga Reklamy i Poligrafii to nowoczesne połączenie reklamy prasowej, katalogu wystawców i podręcznej bazy danych. Pozycja pozwala bardzo szybko odnaleźć aktualne dane firm, zajmujących się wszystkimi aspektami reklamy. Oprócz tego udostępnia bezpośrednie kontakty do działów handlowych, co znacząco skraca proces nawiązania kontaktu.

IX edycja targów RemaDays Warsaw rozpocznie się 6 lutego 2013 roku i potrwa 3 dni. Więcej szczegółów o imprezie dostępnych jest na stronie www.remadays.com, gdzie również można zakupić bilet wstępu w promocyjnej cenie 10 PLN. oraz zapoznać się z aktualną listą wystawców, która może posłużyć do zaplanowania spotkań podczas trzech dni targowych.

Źródło: GJC Inter Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764