logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2017: Podsumowanie

   23.02.2017, przeczytano 1386 razy
ilustracjastrzałka

13. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw przeszła do historii. Było to wydarzenie, w którym trzeba było wziąć udział. Z takiego założenia wyszło ponad 760 wystawców, których najnowsze osiągnięcia mogło przez trzy dni podziwiać blisko 21 tysięcy gości. Wydarzenie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2017%3A-podsumowanie,31573,artykul.html

Już po raz trzynasty stolica Polski gościła uczestników RemaDays Warsaw i w zgodnej opinii była to impreza niezwykle udana. Świadczą o tym liczby. Na powierzchni 35 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało 768 dostawców, w tym blisko 100 z zagranicy. Już pierwszego dnia odwiedziło nas zdecydowanie więcej osób niż w poprzednich latach, a po trzech dniach imprezy zanotowaliśmy rekordową liczbę blisko 21 tysięcy zwiedzających. To wzrost o ponad 10%. Tegoroczna impreza cieszyła się rekordowym zainteresowaniem gości z zagranicy (wzrost o 53%), czego dowodem była wizyta przedstawicieli z blisko 50 państw.

Przybywający do Warszawy goście mogli skorzystać z bezpłatnych autobusów, a na tych, którzy przybyli własnym środkiem transportu, czekało ponad 7 tysięcy miejsc parkingowych. Z racji większej przestrzeni pojawiło się także więcej, bo aż 19 stref wypoczynku z gastronomią, które zdecydowanie podniosły komfort uczestnictwa w targach. Dużym zainteresowaniem cieszyły się strefy RELAX ZONE, gdzie na łącznej powierzchni 700m2 nasi goście mogli odpocząć, wypić kawę, ale też bezpłatnie skorzystać z Internetu. Z internetowych stref korzystano również w punktach restauracyjnych.

Goście targów mieli okazję podnieść swoją wiedzę na RemaCongress. Pierwszego dnia targów cykle wykładów prowadzili przedstawiciele firmy Texet Poland z profesorem Leszkiem Balcerowiczem oraz prezesem zarządu i założycielem New Wave Group, Torstenem Janssonem, na czele. Zainteresowaniem cieszyły się również prelekcje bezpłatne. Swoje warsztaty prowadzili m.in.: Katarzyna Ruś, Piotr Wojciechowski czy Aleksander Pocheć. Na specjalne zaproszenie firmy DRUKOMAT.PL swoje prelekcje wygłosili: Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski oraz Jacek Kłosiński.

Swoje wielkie dni na RemaDays przeżywali także laureaci konkursów od lat związanych z warszawską imprezą. Już na starcie poznaliśmy zwycięzców w rywalizacji Korony Reklamy. Nagrodzono najlepsze firmy w poszczególnych sektorach branżowych – Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow. W tym roku najlepszymi w swojej kategorii okazały się firmy:

Producent upominków reklamowych:

  • I miejsce: Wilk Elektronik S.A.
  • II miejsce: Jaguar Tomasz Chwiłowicz
  • III miejsce: Maxim


Importer upominków reklamowych:

  • I miejsce: Asgard Sp. z o.o.
  • II miejsce: Macma Polska Sp. z o.o.
  • III miejsce: AXPOL Trading Sp. z o.o. Sp. k.


Out&InDoor:

  • I miejsce: Tent Grupa Sp. z o.o.
  • II miejsce: Adsystem
  • III miejsce: Ultima Displays Sp. z o.o.


Technology:

  • I miejsce: AGAWA.PL SP. Z O.O.
  • II miejsce: COLOP Polska
  • III miejsce: Grawerton ARGO S.A.


Tego samego dnia wręczone zostały również nagrody The Prize for Innovations. Jury przyznało złote, srebrne i brązowe medale za najbardziej innowacyjne rozwiązania, maszyny i urządzenia 2017 roku.

W drugim dniu branżowego święta swoje szczęśliwe chwile przeżywała Pani Monika Wróbel z firmy JAGATEX, której wylosowana wizytówka dała wygraną w Loterii dla zwiedzających. Tym razem triumfatorka opuściła stolicę z laptopem Apple Pro 13.3 Retina wraz z drukarką GP Deskjet Advantage 3635.

Na zakończenie RemaDays Warsaw 2017 swoje święto mieli przedstawiciele przedsiębiorstw, którzy znaleźli największe uznanie w oczach gości. Podczas Śniadania biznesowego wyróżniono najlepsze katalogi i gadżety roku. Przez dwa dni zwiedzający jednych z największych targów reklamy i poligrafii mogli dokonać wyboru najbardziej wyróżniających się katalogów oraz najciekawszych produktów reklamowych. W ogłoszeniu wyników konkursów Gifts of the Year i Catalogue of the Year wzięli udział partnerzy programu Solidni w Biznesie. Po najcenniejsze medale złotego koloru sięgnęły firmy: Integart Sp. z o.o., EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o., Promostars oraz Badge4U. Natomiast najlepszymi produktami okazały się: Leżak eventowy firmy Kusha Artur Karwacki w kategorii Top Fun, Brelok 5w1 z Badge4U w kategorii Top Idea oraz Żarówka do napojów z Ceramiki Tułowice, która okazała się produktem Top Design.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764