logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2017: Start 15 lutego

   03.02.2017, przeczytano 1439 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczna edycja targów

Targi RemaDays to święto reklamy przyciągające gości z całego świata. Ponad 750 wystawców z całej Europy potwierdziło już swój udział w rozpoczynającej się 15 lutego, 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii - RemaDays Warsaw 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2017%3A-start-15-lutego,31293,artykul.html

Rejestracja online ułatwi szybsze wejście na targi. Aby się zarejestrować należy wpisać w formularz rejestracyjny kod RDW021:

  1. kliknij w link i wpisz kod RDW021
  2. wypełnij dane swojej firmy
  3. po weryfikacji przez administratora otrzymasz BEZPŁATNĄ wejściówkę na targi
  4. PAMIĘTAJ O WYDRUKU
  5. z wydrukowaną wejściówką kieruj się do dowolnej rejestracji po smycz i torbę zwiedzającego


Dla wszystkich gości organizatorzy przygotowali szereg udogodnień (więcej informacji).

Szkolenia na RemaDays

Większy komfort hal w Nadarzynie to również większy niż dotychczas panel szkoleniowy. Podczas targów RemaDays Warsaw będzie możliwość skorzystania z wielu okazji do poszerzenia swojej wiedzy. Tak jak w zeszłym roku, RemaCongress zostanie podzielony na cykl prelekcji bezpłatnych i płatnych.


Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

No już się zaczyna. 3 osoby rejestrowałem pół godziny, bo przecież na stronie Remy wyskakuje co chwila error 509. A jak się już udało i dostaliśmy potwierdzenia, to nie było dostępu do wygenerowanych pdf'ow z identyfikatorami. Ciekaw jestem kolejnych atrakcji

brak ikonki
,

Przynajmniej w tym roku dało się dzwonić :)

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764