logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2017: Start 15 lutego

   03.02.2017, przeczytano 1434 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczna edycja targów

Targi RemaDays to święto reklamy przyciągające gości z całego świata. Ponad 750 wystawców z całej Europy potwierdziło już swój udział w rozpoczynającej się 15 lutego, 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii - RemaDays Warsaw 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2017%3A-start-15-lutego,31293,artykul.html

Rejestracja online ułatwi szybsze wejście na targi. Aby się zarejestrować należy wpisać w formularz rejestracyjny kod RDW021:

  1. kliknij w link i wpisz kod RDW021
  2. wypełnij dane swojej firmy
  3. po weryfikacji przez administratora otrzymasz BEZPŁATNĄ wejściówkę na targi
  4. PAMIĘTAJ O WYDRUKU
  5. z wydrukowaną wejściówką kieruj się do dowolnej rejestracji po smycz i torbę zwiedzającego


Dla wszystkich gości organizatorzy przygotowali szereg udogodnień (więcej informacji).

Szkolenia na RemaDays

Większy komfort hal w Nadarzynie to również większy niż dotychczas panel szkoleniowy. Podczas targów RemaDays Warsaw będzie możliwość skorzystania z wielu okazji do poszerzenia swojej wiedzy. Tak jak w zeszłym roku, RemaCongress zostanie podzielony na cykl prelekcji bezpłatnych i płatnych.


Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

No już się zaczyna. 3 osoby rejestrowałem pół godziny, bo przecież na stronie Remy wyskakuje co chwila error 509. A jak się już udało i dostaliśmy potwierdzenia, to nie było dostępu do wygenerowanych pdf'ow z identyfikatorami. Ciekaw jestem kolejnych atrakcji

brak ikonki
,

Przynajmniej w tym roku dało się dzwonić :)

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764