logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2017: Start 15 lutego

   03.02.2017, przeczytano 1156 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczna edycja targów

Targi RemaDays to święto reklamy przyciągające gości z całego świata. Ponad 750 wystawców z całej Europy potwierdziło już swój udział w rozpoczynającej się 15 lutego, 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii - RemaDays Warsaw 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2017%3A-start-15-lutego,31293,artykul.html

Rejestracja online ułatwi szybsze wejście na targi. Aby się zarejestrować należy wpisać w formularz rejestracyjny kod RDW021:

  1. kliknij w link i wpisz kod RDW021
  2. wypełnij dane swojej firmy
  3. po weryfikacji przez administratora otrzymasz BEZPŁATNĄ wejściówkę na targi
  4. PAMIĘTAJ O WYDRUKU
  5. z wydrukowaną wejściówką kieruj się do dowolnej rejestracji po smycz i torbę zwiedzającego


Dla wszystkich gości organizatorzy przygotowali szereg udogodnień (więcej informacji).

Szkolenia na RemaDays

Większy komfort hal w Nadarzynie to również większy niż dotychczas panel szkoleniowy. Podczas targów RemaDays Warsaw będzie możliwość skorzystania z wielu okazji do poszerzenia swojej wiedzy. Tak jak w zeszłym roku, RemaCongress zostanie podzielony na cykl prelekcji bezpłatnych i płatnych.


Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

No już się zaczyna. 3 osoby rejestrowałem pół godziny, bo przecież na stronie Remy wyskakuje co chwila error 509. A jak się już udało i dostaliśmy potwierdzenia, to nie było dostępu do wygenerowanych pdf'ow z identyfikatorami. Ciekaw jestem kolejnych atrakcji

brak ikonki
,

Przynajmniej w tym roku dało się dzwonić :)

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764