logo
WIADOMOŚCI

Remadays Warsaw 2017 – poznaliśmy opinię zwiedzających

Mateusz Zawiślak   15.05.2017, przeczytano 392 razy
ilustracjastrzałka

Jakie cele postawili przed sobą goście targów RemaDays Warsaw 2017? Czy plany zostały wykonane? Który dzień imprezy przyciągnął do hal najwięcej zwiedzających? Jakie są oczekiwania w stosunku do następnej edycji reklamowego święta? Na te i inne pytania znamy już odpowiedź. Udzielili ich sami goście największej branżowej imprezy wystawienniczej w Europie Środkowej. Pora na podsumowanie przeprowadzonych ankiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2017-–-poznalismy-opinie-zwiedzajacych,32452,artykul.html

Dla 85 % respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2017, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 40 % gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.

Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także informacjom zawartym na oficjalnej stronie warszawskiej imprezy www.remadays.com.

Prawdziwe „oblężenie” przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2017. Ponad połowa zwiedzających (56%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 16 lutego.

Ilość wystawców i ich niezwykle ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co piąty ankietowany spędził w Warszawie dwa targowe dni. Natomiast 5 % badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.

Według przeprowadzonej ankiety 80 % gości opuszczało Warszawę w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono ofertę wystawców, przekaz reklamowy i dobrą organizację centrum targowego.

Nowości branżowe, liczba wystawców oraz strefy wypoczynku uznane zostały za największe zalety RemaDays Warsaw 2017. Taką opinię wyraziło 74 % pytanych.

Największą grupę wśród gości targów RemaDays Warsaw 2017 stanowili przedstawiciele agencji reklamowych. Na podium znaleźli się także specjaliści w dziedzinie poligrafii i klienci końcowi.

Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 75 % ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.

Zagraniczni respondenci

Podobnie jak w przypadku przedstawicieli polskich firm, goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się w stolicy Polski uznali chęć zapoznania się z nowościami z branży (80%). Nieco więcej respondentów, niż w przypadku rodzimych przedsiębiorstw, wyraziło chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych – 60 %.

W centrum wystawienniczym Warsaw EXPO pojawi się przedstawiciele pięćdziesięciu krajów. Prawie ¾ z ogólnej liczby gości za najbardziej atrakcyjny uznali drugi dzień RemaDays Warsaw 2017.

Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 75 % respondentów z zagranicy. Jeszcze wyżej oceniona została organizacja samej imprezy (85 %).

Duża ilość wystawców była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 60 % badanych.

Goście z zagranicy przybyli do Warszawy różnymi środkami lokomocji. Na miejscu chętnie korzystali z udogodnień przygotowanych przez organizatora. 35 procent z nich dowiozły do hal targowych bezpłatne autobusy.

Przedstawiciele agencji reklamowych, dystrybutorzy upominków oraz specjaliści z branży odzieży reklamowej stanowili największy odsetek ogólnej liczby zwiedzających spoza naszego kraju. Jak co roku, targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: GJC International

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowości marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
czwartek 19.04.2018, 131 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone