logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2017 – poznaliśmy opinię zwiedzających

   15.05.2017, przeczytano 695 razy
ilustracjastrzałka

Jakie cele postawili przed sobą goście targów RemaDays Warsaw 2017? Czy plany zostały wykonane? Który dzień imprezy przyciągnął do hal najwięcej zwiedzających? Jakie są oczekiwania w stosunku do następnej edycji reklamowego święta? Na te i inne pytania znamy już odpowiedź. Udzielili ich sami goście największej branżowej imprezy wystawienniczej w Europie Środkowej. Pora na podsumowanie przeprowadzonych ankiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2017-%E2%80%93-poznalismy-opinie-zwiedzajacych,32452,artykul.html

Dla 85 % respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2017, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 40 % gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.

Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także informacjom zawartym na oficjalnej stronie warszawskiej imprezy www.remadays.com.

Prawdziwe „oblężenie” przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2017. Ponad połowa zwiedzających (56%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 16 lutego.

Ilość wystawców i ich niezwykle ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co piąty ankietowany spędził w Warszawie dwa targowe dni. Natomiast 5 % badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.

Według przeprowadzonej ankiety 80 % gości opuszczało Warszawę w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono ofertę wystawców, przekaz reklamowy i dobrą organizację centrum targowego.

Nowości branżowe, liczba wystawców oraz strefy wypoczynku uznane zostały za największe zalety RemaDays Warsaw 2017. Taką opinię wyraziło 74 % pytanych.

Największą grupę wśród gości targów RemaDays Warsaw 2017 stanowili przedstawiciele agencji reklamowych. Na podium znaleźli się także specjaliści w dziedzinie poligrafii i klienci końcowi.

Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 75 % ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.

Zagraniczni respondenci

Podobnie jak w przypadku przedstawicieli polskich firm, goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się w stolicy Polski uznali chęć zapoznania się z nowościami z branży (80%). Nieco więcej respondentów, niż w przypadku rodzimych przedsiębiorstw, wyraziło chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych – 60 %.

W centrum wystawienniczym Warsaw EXPO pojawi się przedstawiciele pięćdziesięciu krajów. Prawie ¾ z ogólnej liczby gości za najbardziej atrakcyjny uznali drugi dzień RemaDays Warsaw 2017.

Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 75 % respondentów z zagranicy. Jeszcze wyżej oceniona została organizacja samej imprezy (85 %).

Duża ilość wystawców była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 60 % badanych.

Goście z zagranicy przybyli do Warszawy różnymi środkami lokomocji. Na miejscu chętnie korzystali z udogodnień przygotowanych przez organizatora. 35 procent z nich dowiozły do hal targowych bezpłatne autobusy.

Przedstawiciele agencji reklamowych, dystrybutorzy upominków oraz specjaliści z branży odzieży reklamowej stanowili największy odsetek ogólnej liczby zwiedzających spoza naszego kraju. Jak co roku, targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: GJC International

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764