logo
WIADOMOŚCI

Remadays Warsaw 2018 w liczbach

redakcja   04.04.2018, przeczytano 329 razy
ilustracjastrzałka

9 lutego zakończyła się 14 edycja międzynarodowych targów reklamy i poligrafii RemaDays Warsaw, które zgromadziły licznych przedstawicieli branży. Przed Państwem podsumowanie targów RemaDays w liczbach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2018-w-liczbach,36039,artykul.html

Podczas RemaDays Warsaw 2018, 20 800 zwiedzających z 52 krajów miało okazję zapoznać się z ofertą ponad 800 wystawców z 26 krajów. Blisko 3 000 osób stanowili zwiedzający z zagranicy. W tym roku 25% to goście, którzy po raz pierwszy odwiedzili to branżowe wydarzenie. Największym zainteresowaniem cieszył się drugi dzień targów kiedy to przybyło 44% ogólnej liczby zwiedzających.

Każdy kto chciał podnieść swoją wiedze i kompetencje z zakresu reklamy, poligrafii czy marketingu mógł skorzystać z prelekcji w ramach RemaCongress. Podczas tegorocznej edycji kongres uświetnili swoją obecnością zaproszeni goście: Robert Korzeniowski, gen. Mieczysław Bieniek oraz Wojciech Malajkat.

Dla wszystkich gości czekały również 3 strefy relaksu o powierzchni 1050 m2 oraz 13 punktów gastronomicznych, gdzie można było zjeść obiad oraz napić się kawy.

Organizator serdecznie dziękuje za udział w tegorocznych targach i zaprasza już za rok na jubileuszową 15 edycję.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
Największa akcja promocyjna Żywca „Ustaw sobie Ż” powraca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł.
 
sobota 21.04.2018, 86 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone