logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2018 w liczbach

   04.04.2018, przeczytano 545 razy
ilustracjastrzałka

9 lutego zakończyła się 14 edycja międzynarodowych targów reklamy i poligrafii RemaDays Warsaw, które zgromadziły licznych przedstawicieli branży. Przed Państwem podsumowanie targów RemaDays w liczbach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2018-w-liczbach,36039,artykul.html

Podczas RemaDays Warsaw 2018, 20 800 zwiedzających z 52 krajów miało okazję zapoznać się z ofertą ponad 800 wystawców z 26 krajów. Blisko 3 000 osób stanowili zwiedzający z zagranicy. W tym roku 25% to goście, którzy po raz pierwszy odwiedzili to branżowe wydarzenie. Największym zainteresowaniem cieszył się drugi dzień targów kiedy to przybyło 44% ogólnej liczby zwiedzających.

Każdy kto chciał podnieść swoją wiedze i kompetencje z zakresu reklamy, poligrafii czy marketingu mógł skorzystać z prelekcji w ramach RemaCongress. Podczas tegorocznej edycji kongres uświetnili swoją obecnością zaproszeni goście: Robert Korzeniowski, gen. Mieczysław Bieniek oraz Wojciech Malajkat.

Dla wszystkich gości czekały również 3 strefy relaksu o powierzchni 1050 m2 oraz 13 punktów gastronomicznych, gdzie można było zjeść obiad oraz napić się kawy.

Organizator serdecznie dziękuje za udział w tegorocznych targach i zaprasza już za rok na jubileuszową 15 edycję.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tak pachnie blask: Kampania zapachów W.Kruk
W.KRUK debiutuje z autorską kolekcją zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata oraz ich szeroką komunikacją w mediach. Pierwsza kompleksowa kampania reklamowa W.KRUK w kategorii pozajubilerskiej rusza 12 września br.
Zmiany klimatu prowadzą do coraz bardziej ekstremalnych zjawisk pogodowych. Przyzwyczailiśmy się do tego, że Jarosław Kret znakomicie nas z nimi zapozna i ostrzeże zawczasu. Teraz ma również inną rolę – w kampanii reklamowej pokazuje, że urządzenia przeciwzalewowe firmy KESSEL pozwalają nam przed nimi właściwie się zabezpieczyć.
Znamy już program IV Konferencji Forum Druku 3D
8 października w hali EXPO Kraków odbędzie się IV Konferencja Forum Druku 3D. Wydarzenie to jedyna taka impreza w Polsce poświęcona przemysłowym zastosowaniom technologii drukowania, skanowania i projektowania 3D. Co w tym roku znalazło się w programie konferencji?
„Prowadzisz? Odłóż telefon” – PZU rozpoczyna nową kampanię społeczną
Średnio co kwadrans dochodzi w Polsce do wypadku na drodze. Nawet co czwarty, według szacunków Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, jest spowodowany korzystaniem podczas jazdy z telefonu komórkowego.
Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764