logo
WIADOMOŚCI

Remadays Warsaw 2018 w liczbach

   04.04.2018, przeczytano 464 razy
ilustracjastrzałka

9 lutego zakończyła się 14 edycja międzynarodowych targów reklamy i poligrafii RemaDays Warsaw, które zgromadziły licznych przedstawicieli branży. Przed Państwem podsumowanie targów RemaDays w liczbach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2018-w-liczbach,36039,artykul.html

Podczas RemaDays Warsaw 2018, 20 800 zwiedzających z 52 krajów miało okazję zapoznać się z ofertą ponad 800 wystawców z 26 krajów. Blisko 3 000 osób stanowili zwiedzający z zagranicy. W tym roku 25% to goście, którzy po raz pierwszy odwiedzili to branżowe wydarzenie. Największym zainteresowaniem cieszył się drugi dzień targów kiedy to przybyło 44% ogólnej liczby zwiedzających.

Każdy kto chciał podnieść swoją wiedze i kompetencje z zakresu reklamy, poligrafii czy marketingu mógł skorzystać z prelekcji w ramach RemaCongress. Podczas tegorocznej edycji kongres uświetnili swoją obecnością zaproszeni goście: Robert Korzeniowski, gen. Mieczysław Bieniek oraz Wojciech Malajkat.

Dla wszystkich gości czekały również 3 strefy relaksu o powierzchni 1050 m2 oraz 13 punktów gastronomicznych, gdzie można było zjeść obiad oraz napić się kawy.

Organizator serdecznie dziękuje za udział w tegorocznych targach i zaprasza już za rok na jubileuszową 15 edycję.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„Jesteś zagrożonym gatunkiem” - 2012 Agency autorem kampanii dla WWF
Na czas trwającego właśnie w Katowicach szczytu klimatycznego ONZ COP24 pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy - to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency. Celem kampanii jest szerokie uświadomienia realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi.
„Start Here” - Nec zaprasza na ISE 2019
NEC Display Solutions ujawnia pierwsze punkty swojego programu, przygotowanego na targi ISE 2019. Producent zaprezentuje obszerne portfolio rozwiązań do wyświetlania obrazu dla wielu branż i zastosowań, w tym m.in.: nową generację InfinityBoard, ekrany dvLED oraz monitory 4K UHD. NEC ponownie będzie obecny na stoisku 5-R20.
Kolejny Czekoladowy Weekend w fabryce E. Wedel za nami
Ponad dwa tysiące – tylu gości 8 i 9 grudnia odwiedziło fabrykę E. Wedel w Warszawie w ramach najbardziej czekoladowego weekendu w roku. Zwiedzający podczas spaceru specjalnym szlakiem wycieczkowym podpatrywali, jak powstają czekolady w tabliczkach, w gabinecie Jana Wedla poznali historię czekoladowego przedsiębiorstwa, a w galerii czekoladowych rzeźb spotkali się z Mistrzynią...
Bezglutenowe marki zmieniają swoje szaty
Rosnąca popularność diety bezglutenowej powoduje, że produkcją żywności ze znakiem przekreślonego kłosa zainteresowały się mainstreamowe marki branży spożywczej. Coraz większa konkurencja, to duże wyzwanie dla marek bezglutenowych.
Carat Polska rozpoczyna współpracę z Grupą Franke. Dom mediowy, należący do globalnej grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, pozyskał klienta dzięki wygranemu przetargowi.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone