logo
WIADOMOŚCI

Remadays Warsaw 2018 w liczbach

redakcja   04.04.2018, przeczytano 438 razy
ilustracjastrzałka

9 lutego zakończyła się 14 edycja międzynarodowych targów reklamy i poligrafii RemaDays Warsaw, które zgromadziły licznych przedstawicieli branży. Przed Państwem podsumowanie targów RemaDays w liczbach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2018-w-liczbach,36039,artykul.html

Podczas RemaDays Warsaw 2018, 20 800 zwiedzających z 52 krajów miało okazję zapoznać się z ofertą ponad 800 wystawców z 26 krajów. Blisko 3 000 osób stanowili zwiedzający z zagranicy. W tym roku 25% to goście, którzy po raz pierwszy odwiedzili to branżowe wydarzenie. Największym zainteresowaniem cieszył się drugi dzień targów kiedy to przybyło 44% ogólnej liczby zwiedzających.

Każdy kto chciał podnieść swoją wiedze i kompetencje z zakresu reklamy, poligrafii czy marketingu mógł skorzystać z prelekcji w ramach RemaCongress. Podczas tegorocznej edycji kongres uświetnili swoją obecnością zaproszeni goście: Robert Korzeniowski, gen. Mieczysław Bieniek oraz Wojciech Malajkat.

Dla wszystkich gości czekały również 3 strefy relaksu o powierzchni 1050 m2 oraz 13 punktów gastronomicznych, gdzie można było zjeść obiad oraz napić się kawy.

Organizator serdecznie dziękuje za udział w tegorocznych targach i zaprasza już za rok na jubileuszową 15 edycję.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone