logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2018: Podsumowanie

   16.02.2018, przeczytano 1855 razy
ilustracjastrzałka

Za nami 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Po raz kolejny potwierdziło się, że jest to ważna data w kalendarzu targowym dla branży reklamy i poligrafii. W tegorocznym wydarzeniu wzięła udział rekordowa liczba ponad 800 wystawców i ponad 20 000 profesjonalnych zwiedzających z 54 krajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2018%3A-podsumowanie,35485,artykul.html

Już po raz 14. stolica Polski gościła uczestników RemaDays Warsaw i w zgodnej opinii była to impreza bardzo udana. Ukazują to liczby potwierdzające rozwój targów. Na powierzchni 35 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało ponad 800 dostawców z 26 krajów. Przedstawili oni tysiące nowości produktowych oraz najnowszych rozwiązań technologicznych. Tegoroczna edycja targów po raz kolejny ukazała międzynarodowy charakter imprezy. Pokazuje to liczba zagranicznych zwiedzających, których stawiło się na targach blisko 3 000 osób. Najwyższą jakość targów RemaDays Warsaw 2018 w opinii wystawców potwierdziła obecność solidnych, profesjonalnych i faktycznie zainteresowanych zwiedzających z Polski i zagranicy.

Przybywający do Warszawy goście mogli skorzystać z bezpłatnych autobusów, które co 15 minut przywoziły zwiedzających z Lotniska Chopina oraz Dworca Centralnego. O zapewnieniu wysokiego komfortu podczas RemaDays świadczyły dwie profesjonalnie przygotowane strefy Relax Zone, gdzie każdy z gości mógł napić się dobrej kawy i skorzystać z bezpłatnego Internetu. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również punkty restauracyjne, kawiarnie i strefa chilloutu. Łączna powierzchnia wspomnianych miejsc wynosiła ponad 2 000 m2.

W ramach prelekcji RemaCongress goście targowi mogli podnieść swoje kompetencje, wiedzę i umiejętności. Swoją obecnością kongres uświetnili: wielokrotny mistrz olimpijski Robert Korzeniowski, gen. Mieczysław Bieniek oraz aktor filmowy i teatralny Wojciech Malajkat. Zainteresowaniem cieszyły się również prelekcje bezpłatne. Swoje warsztaty prowadzili specjaliści z branży reklamowej i poligraficznej. Marketing, sprzedaż, grafika, e-commerce to tylko przykładowe zagadnienia z kilkunastu wykładów przeprowadzonych w ramach cyklu prelekcji.

ilustracjastrzałka

Swoje wielkie dni na RemaDays mieli także laureaci konkursów od lat organizowanych podczas targów. Już na starcie poznaliśmy zwycięzców rywalizacji Korony Reklamy. Nagrodzono najlepsze firmy w poszczególnych sektorach branżowych – Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Out&InDoor oraz Technology. W tym roku najlepszymi w swojej kategorii okazały się firmy:

Producent upominków reklamowych:

  • I miejsce: A.S.S.-3 BIURO EXPORTU IMPORTU I MARKETINGU EWA SKOCZEŃ
  • II miejsce: MAXIM CERAMICS SP. Z O.O. SP. K.
  • III miejsce: JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ
  • Wyróżnienia:
    – BADGE4U WOJCIECH PAWŁOWSKI
    – CITRON GROUP
    – WILK ELEKTRONIK S.A.


Importer upominków reklamowych:

  • I miejsce: ASGARD SP Z O.O.
  • II miejsce: AXPOL TRADING SP. Z O.O. SP. K.
  • III miejsce: EASY GIFTS SP. Z O.O.
  • Wyróżnienia:
    – MACMA POLSKA SP. Z O.O.
    – S2DISTRIBUTION
    – ŻEJMO&SIATECKI S.C.


Out&InDoor:

  • I miejsce: ADSYSTEM SP. Z O.O.
  • II miejsce: ULTIMA DISPLAYS POLSKA SP. Z O.O.
  • III miejsce: KENTO
  • Wyróżnienia:
    – NOEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K.
    – TENT-BALONY LECH PODBIEŁŁO
    – JOKER HURTOWNIA TKANIN


Technology:

  • I miejsce: DRUKARNIA CHROMA
  • II miejsce: GRAWERTON ARGO S.A.
  • III miejsce: CANON POLSKA SP. Z O.O.
  • Wyróżnienia:
    – AGAWA.PL SP. Z O.O.
    – 3D SYSTEM KRZYSZTOF JĘDRZEJEWSKI
    – WYTWÓRNIA FILMÓW 360°


ilustracjastrzałka

Tego samego dnia wręczone zostały również nagrody The Prize for Innovations. Jury przyznało złote, srebrne i brązowe medale za najbardziej innowacyjne rozwiązania, maszyny i urządzenia 2018 roku.

W drugim dniu branżowego święta swoje szczęśliwe chwile przeżywał Paweł Rogowski, którego wylosowana wizytówka dała wygraną w Loterii dla zwiedzających. Tym razem triumfator opuścił stolicę z nagrodą 6 000 zł do wykorzystania w sklepach sieci Decathlon.

Na zakończenie RemaDays Warsaw 2018 rozstrzygnięto ostatnie konkursy targowe. Podczas Śniadania Biznesowego wyróżniono najlepsze katalogi, gadżety oraz standy roku. Przez dwa dni zwiedzający jednych z największych targów reklamy i poligrafii mogli dokonać wyboru najbardziej wyróżniających się katalogów oraz najciekawszych produktów reklamowych. Podczas ogłoszenia wyników konkursów Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year obecni byli partnerzy programu Solidni w Biznesie. Po najcenniejsze medale złotego koloru sięgnęły firmy: A.S.S.-3, Badge4U i Promostars. Natomiast najlepszymi produktami okazały się: w kategorii Top FUN oraz Top IDEA – Opaski niezgubki dla dzieci firmy Siband.PL, w kategorii Top DESIGN – Hub ze złączami na USB 3.0 firmy Wilk Elektronik S.A. Najlepsze standy i displaye według zwiedzających targów zaprezentowały firmy: Dago Display, TPP oraz Usables GMBH.

Pełna lista laureatów dostępna jest również na stronie internetowej www.remadays.com w zakładce Konkursy.

14. edycja Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays to już historia. Kolejne udane targi pokazały, że szeroko pojęta branża reklamy i poligrafii nieustannie się rozwija. Liczne grono profesjonalnych zwiedzających, nawiązane kontakty biznesowe, liczba podpisanych umów i doskonała atmosfera potwierdzają ten fakt.

Dziękujemy za to, że po raz kolejny obdarzyli nas Państwo zaufaniem. Życzymy wielu sukcesów i już teraz zapraszamy do Warszawy za rok.

Targi RemaDays Warsaw 2018 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764