logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2019: 80 proc. powierzchni już zajęta

   06.09.2018, przeczytano 1185 razy
ilustracjastrzałka

Trwają przygotowania do kolejnej edycji targów RemaDays Warsaw. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz piętnasty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2019%3A-80-proc.-powierzchni-juz-zajeta,37811,artykul.html

W jubileuszowym jej wydaniu przygotowano szereg udogodnień i nowych rozwiązań. Targi to dobra okazja do zaprezentowania swojej oferty, dlatego organizator zaprasza  do kontaktu i jeszcze dziś zarezerwuj swoje stoisko na RemaDays Warsaw 2019.

Cały czas trwa sprzedaż powierzchni wystawienniczej na RemaDays Warsaw 2019. Ponad 80% powierzchni zostało już zajęte.

Targi są doskonałą formą przedstawienia swojej oferty zwiedzającym z całej branży reklamowej. Warto więc zaprezentować swoją ofertę właśnie na targach RemaDays.

Jak co roku, targi objęte będą patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764