logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2019: Loteria i nagrody dla zwiedzających

  PR 16.01.2019, przeczytano 674 razy
ilustracjastrzałka

Podobnie jak w latach ubiegłych także podczas targów RemaDays Warsaw  2019 organizowana jest loteria dla zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2019%3A-loteria-i-nagrody-dla-zwiedzajacych,380828,artykul.html

W tym roku również nie zabraknie emocji związanych z tym, kto okaże się wielkim zwycięzcą i opuści targi z wyjątkową nagrodą! Z okazji jubileuszowej 15 edycji codziennie do wygrania telewizor Samsung 55” UHD. Co zrobić, aby sięgnąć po wygraną? Wystarczy odwiedzić targi, wrzucić swoją wizytówką do specjalnej urny i pojawić się w dniach od 13 do 15 lutego na stoisku A2 w hali E o godz. 14.00, gdzie odbędą się losowania. Szczegóły konkursu znajdą Państwo w regulaminie dostępnym na stronie www.remadays.com.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764