logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2019: Targi wystartowały

   13.02.2019, przeczytano 870 razy
ilustracjastrzałka

13 lutego rozpoczęła się jubileuszowa, 15. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw. Przez kolejne 3 dni warszawskie centrum wystawiennicze staje się miejscem licznych spotkań przedstawicieli z branży reklamowej, areną wymiany cennych doświadczeń i prezentacji najnowszych osiągnięć, produktów oraz technologii z aż 11 sektorów targowych. Już pierwszego dnia widać, jak dużym zainteresowaniem cieszy się jedna z największych imprez wystawienniczych z branży reklamy i druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2019%3A-targi-wystartowaly,381229,artykul.html

Co roku organizator targów RemaDays Warsaw odnotowuje dużą liczbę zwiedzających, zarówno z Polski, jak i zza granicy. Również tegoroczna edycja skupiła blisko 800 przedstawicieli rynku reklamowego różnych specjalności. Tendencja wzrostowa i prężny rozwój całej branży sprawiły, że program imprezy wystawienniczej wzbogacił w tym roku kolejny, jedenasty sektor – TextileZone.

Podobnie jak w poprzedniej edycji, również i teraz przygotowano dla zwiedzających praktyczną aplikację na telefon, ułatwiającą poruszanie się po halach wystawienniczych. Dzięki niej goście RemaDays Warsaw mają szybki dostęp do najważniejszych informacji o wystawcach, wszystkich wydarzeniach i atrakcjach, co znacząco usprawnia zaplanowanie każdego z targowych dni. W punktach rejestracji oraz informacyjnych każdy otrzymał plany hal z podziałem wystawców na poszczególne sektory, jak również specjalne wydanie katalogu inspiracji branżowych, tj. „AdBox”, który zawiera nie tylko prezentację produktów firm z branży, ale także przydatne wskazówki związane z targami, informacje o punktach gastronomicznych oraz strefach Relax Zone i wiele innych.

Dużym udogodnieniem, zwiększającym komfort podróżujących pociągiem lub samolotem gości RemaDays Warsaw, jest możliwość skorzystania z bezpłatnych autobusów, które kursują z przystanków DW Centralny 06 i z PKP Lotnisko Chopina wprost do centrum wystawienniczego. Wszelką pomocą służą także dobrze oznakowani hości i hostessy. Natomiast dla zwiedzających, którzy na targi RemaDays Warsaw 2019 dojeżdżają samochodami, przygotowano 7000 miejsc parkingowych.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 obfitują w atrakcje, których nie można przegapić. W pierwszym dniu imprezy odbyły się pokazy Gifts&Textile Show na stoisku Relax Zone w hali E, będącego tegoroczną nowością. Zwiedzający mieli okazję zapoznać się z produktami z branży, które w wyjątkowej oprawie prezentowały modelki oraz modele na specjalnym wybiegu. Jak co roku, pierwszego dnia targów rozpoczął się także cykl wykładów RemaCongress. Tym razem gościem specjalnym jest znany publicysta i dziennikarz oraz autor wielu książek Szymon Hołownia, który w swoim wystąpieniu doradzał „Jak ze zbioru osób zrobić zespół?”. Szymon Hołownia zaprezentuje jeszcze dwie ciekawe prelekcje w kolejnych dniach targowych. Goście RemaDays Warsaw 2019 mogli także wziąć udział w bezpłatnych wykładach prowadzonych w salach konferencyjnych w hali E na stoisku G4.

13 lutego przyniósł też niemałe emocje w związku z organizowanymi corocznie konkursami. Wręczone zostały medale za najlepsze innowacje w prestiżowym konkursie The Prize for Innovations. Nagrodzeni wystawcy mogą prezentować złote, srebrne oraz brązowe statuetki na swoich stoiskach przez wszystkie targowe dni. Zwiedzający przez cały dzień mieli też możliwość głosowania w konkursach Gifts of the Year, Catalogue of the Year, POS of the Year, które co roku wzbudzają duże zainteresowanie.

Już pierwszego dnia targów o godz. 14:00 odbyło się losowanie w Loterii dla zwiedzających, a do szczęśliwca trafiła wyjątkowa nagroda – telewizor Samsung 55” UHD. Losowanie nagrody odbywa się każdego dnia na stoisku A2 w hali E, a aby o nią powalczyć, wystarczy wrzucić swoją wizytówkę do specjalnej urny.

Jutro kolejny dzień targowych rozmów i spotkań. Zapraszamy już od 9:30!

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vison Express wybrał  MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs na obsługę działań prowadzonych w social media (Facebook), Vision Express, lidera branży optycznej, którego sieć obejmuje ponad 250 profesjonalnych salonów.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2024
OOHlife Izba Gospodarcza1 przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze
Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformacyjnej kreatywności, mediów, danych i technologii. Nowa strategia wyraża się również w...
New Balance rozpoczyna kampanię We Got Now
New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki We Got Now. Pierwszy spot został wyemitowany już w marcu i wystąpił w nim dwukrotny MVP American League ­– baseballista Shohei Ohtani. Był to pierwszy z serii spotów kampanii, które są i będą emitowane w 2024 roku, z udziałem wielu sportowców New...
Gellwe sponsorem festiwalu „Polska od Kuchni”
Degustacje tradycyjnych polskich potraw, regionalna muzyka na żywo i liczne atrakcje dla całej rodziny. To wszystko czeka na odwiedzających Festiwal „Polska od Kuchni”, który już w najbliższą niedzielę zagości w Warszawie. Wydarzenie wspiera marka Gellwe, która przygotuje specjalną strefę pełną atrakcji i konkursów z nagrodami. Udział w tym wielkim...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764