logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2019: Targi wystartowały

   13.02.2019, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

13 lutego rozpoczęła się jubileuszowa, 15. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw. Przez kolejne 3 dni warszawskie centrum wystawiennicze staje się miejscem licznych spotkań przedstawicieli z branży reklamowej, areną wymiany cennych doświadczeń i prezentacji najnowszych osiągnięć, produktów oraz technologii z aż 11 sektorów targowych. Już pierwszego dnia widać, jak dużym zainteresowaniem cieszy się jedna z największych imprez wystawienniczych z branży reklamy i druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2019%3A-targi-wystartowaly,381229,artykul.html

Co roku organizator targów RemaDays Warsaw odnotowuje dużą liczbę zwiedzających, zarówno z Polski, jak i zza granicy. Również tegoroczna edycja skupiła blisko 800 przedstawicieli rynku reklamowego różnych specjalności. Tendencja wzrostowa i prężny rozwój całej branży sprawiły, że program imprezy wystawienniczej wzbogacił w tym roku kolejny, jedenasty sektor – TextileZone.

Podobnie jak w poprzedniej edycji, również i teraz przygotowano dla zwiedzających praktyczną aplikację na telefon, ułatwiającą poruszanie się po halach wystawienniczych. Dzięki niej goście RemaDays Warsaw mają szybki dostęp do najważniejszych informacji o wystawcach, wszystkich wydarzeniach i atrakcjach, co znacząco usprawnia zaplanowanie każdego z targowych dni. W punktach rejestracji oraz informacyjnych każdy otrzymał plany hal z podziałem wystawców na poszczególne sektory, jak również specjalne wydanie katalogu inspiracji branżowych, tj. „AdBox”, który zawiera nie tylko prezentację produktów firm z branży, ale także przydatne wskazówki związane z targami, informacje o punktach gastronomicznych oraz strefach Relax Zone i wiele innych.

Dużym udogodnieniem, zwiększającym komfort podróżujących pociągiem lub samolotem gości RemaDays Warsaw, jest możliwość skorzystania z bezpłatnych autobusów, które kursują z przystanków DW Centralny 06 i z PKP Lotnisko Chopina wprost do centrum wystawienniczego. Wszelką pomocą służą także dobrze oznakowani hości i hostessy. Natomiast dla zwiedzających, którzy na targi RemaDays Warsaw 2019 dojeżdżają samochodami, przygotowano 7000 miejsc parkingowych.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 obfitują w atrakcje, których nie można przegapić. W pierwszym dniu imprezy odbyły się pokazy Gifts&Textile Show na stoisku Relax Zone w hali E, będącego tegoroczną nowością. Zwiedzający mieli okazję zapoznać się z produktami z branży, które w wyjątkowej oprawie prezentowały modelki oraz modele na specjalnym wybiegu. Jak co roku, pierwszego dnia targów rozpoczął się także cykl wykładów RemaCongress. Tym razem gościem specjalnym jest znany publicysta i dziennikarz oraz autor wielu książek Szymon Hołownia, który w swoim wystąpieniu doradzał „Jak ze zbioru osób zrobić zespół?”. Szymon Hołownia zaprezentuje jeszcze dwie ciekawe prelekcje w kolejnych dniach targowych. Goście RemaDays Warsaw 2019 mogli także wziąć udział w bezpłatnych wykładach prowadzonych w salach konferencyjnych w hali E na stoisku G4.

13 lutego przyniósł też niemałe emocje w związku z organizowanymi corocznie konkursami. Wręczone zostały medale za najlepsze innowacje w prestiżowym konkursie The Prize for Innovations. Nagrodzeni wystawcy mogą prezentować złote, srebrne oraz brązowe statuetki na swoich stoiskach przez wszystkie targowe dni. Zwiedzający przez cały dzień mieli też możliwość głosowania w konkursach Gifts of the Year, Catalogue of the Year, POS of the Year, które co roku wzbudzają duże zainteresowanie.

Już pierwszego dnia targów o godz. 14:00 odbyło się losowanie w Loterii dla zwiedzających, a do szczęśliwca trafiła wyjątkowa nagroda – telewizor Samsung 55” UHD. Losowanie nagrody odbywa się każdego dnia na stoisku A2 w hali E, a aby o nią powalczyć, wystarczy wrzucić swoją wizytówkę do specjalnej urny.

Jutro kolejny dzień targowych rozmów i spotkań. Zapraszamy już od 9:30!

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764