logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2019 na półmetku

   14.02.2019, przeczytano 851 razy
ilustracjastrzałka

Za nami połowa jednej z największych imprez wystawienniczych z branży reklamowej, która obfitowała w cenne spotkania, wykłady przeprowadzane w ramach RemaCongress oraz konkursowe atrakcje. Drugiego dnia targów zakończyło się głosowanie na najlepsze gadżety, katalog oraz materiały POS roku, poznaliśmy ponadto kolejnego zwycięzcę Loterii dla zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2019-na-polmetku,381249,artykul.html

Wczorajszego Wieczoru poznaliśmy laureatów konkursu Korony Reklamy 2019. Prezentujemy Listę zwycięzców:

Producent upominków reklamowych

  • 1 BADGE4U WOJCIECH PAWŁOWSKI
  • 2 A.S.S.-3 BIURO EXPORTU IMPORTU I MARKETINGU EWA SKOCZEŃ
  • 3 WILK ELEKTRONIK SA - MARKA GOODRAM
  • Wyróżnienie MAXIM CERAMICS SP. Z O. O. SP. K.
  • Wyróżnienie USB SYSTEM
  • Wyróżnienie VIPERPRINT SP. Z O.O.

Importer upominków reklamowych

  • 1 ASGARD SP Z O.O.
  • 2 MACMA POLSKA SP. Z O.O.
  • 3 AXPOL TRADING SP. Z O. O. SP. K.
  • Wyróżnienie MIDOCEAN
  • Wyróżnienie ,,PCM'' SP. Z O.O. EASY GIFTS SP.K.
  • Wyróżnienie ŻEJMO & SIATECKI S.C.

Out&Indoor

  • 1 ADSYSTEM SP. Z O.O.
  • 2 STUDIO55 SP. Z O.O.
  • 3 ULTIMA DISPLAYS POLSKA SP. Z O.O.
  • Wyróżnienie DRUKOWALSCY.PL
  • Wyróżnienie POLTENT SP. Z O.O.
  • Wyróżnienie SIGN POLAND SP. Z O.O.

Technology

  • 1 ATRIUM CENTRUM PLOTEROWE SP. Z O.O. SP.J.
  • 2 SICO POLSKA
  • 3 COLOP POLSKA
  • Wyróżnienie FABRYKA IKONOS
  • Wyróżnienie REPROGRAF S.A.
  • Wyróżnienie SITA WUJA TOMA

Dzisiaj zwiedzający oddali ostatnie głosy w konkursach Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year. Wyniki głosowania poznamy już jutro, a tradycyjnie jako pierwsi zapoznają się z nimi partnerzy programu Solidni w Biznesie podczas uroczystego Śniadania Biznesowego, które rozpocznie się w samo południe. Będą mieli dzięki temu wspaniałą okazję do nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych z najlepszymi firmami od razu po ogłoszeniu rozstrzygnięcia konkursów. Nagrody, przyznawane przez samych targowych gości, stanowią w końcu nie tylko symbol prestiżu, lecz także możliwość dodatkowego wyróżnienia się na rynku reklamowym. Prezentacja laureatów Gifts of the Year, Catalogue of the Year, a także POS of the Year będzie miała miejsce w piątek 15 lutego, o godz. 12:00, w sali konferencyjnej w hali E.

Tego dnia miało miejsce także inne rozstrzygnięcie – o godz. 14:00 odbyło się kolejne losowanie nagrody w Loterii dla zwiedzających. Szczęśliwy zwycięzca stał się posiadaczem telewizora Samsung 55” UHD. To jednak jeszcze nie koniec atrakcji, jakie dzisiaj cieszyły się dużym zainteresowaniem gości RemaDays Warsaw 2019. Dzisiaj na Relax Zone w hali E odbyły się prowadzone przez konferansjera pokazy Gifts&Textile Show, podczas których profesjonalni modele i modelki prezentowali najciekawsze produkty z branży.

Drugi dzień targów RemaDays Warsaw to także kolejne wartościowe wykłady odbywające się w ramach corocznie organizowanego kongresu. Gościem specjalnym RemaCongress 2019 jest Szymon Hołownia, który przedstawił dziś niezwykle ciekawy temat: „Ile może w życiu i pracy zmienić zegarek? Zmiana nawyków zarządzania czasem”. Można powiedzieć, że to problematyka zdecydowanie „na czasie”, nie dziwi więc fakt, że wystąpienie głównego prelegenta cieszyło się ogromnym zainteresowaniem wśród zwiedzających. Goście targowi mogli także uczestniczyć w bezpłatnych szkoleniach prowadzonych przez wysokiej klasy specjalistów z branży reklamowej i poligraficznej. Duża frekwencja potwierdza wysoką jakość wykładów, które stanowią stały punkt programu najważniejszego święta reklamy w roku.

A już jutro ostatni dzień i zakończenie Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019.

Wydarzenie objęte jest jako co roku patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764