logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2019 w liczbach

   04.04.2019, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

15 lutego zakończyła się 15 edycja międzynarodowych targów reklamy i druku RemaDays Warsaw. Jest to jedna z najważniejszych na świecie impreza targowa w tej branży. Zapraszamy na podsumowanie targów RemaDays w liczbach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2019-w-liczbach,381956,artykul.html

Podczas RemaDays Warsaw 2019, 21 112 zwiedzających z 52 krajów miało okazję zapoznać się z ofertą ponad 800 wystawców z 27 krajów. Około 3 500 osób stanowili zwiedzający z zagranicy. W tym roku 30% to goście, którzy po raz pierwszy odwiedzili to branżowe wydarzenie. Największym zainteresowaniem cieszył się drugi dzień targów kiedy to przybyło 42% ogólnej liczby zwiedzających.

Każdy kto chciał podnieść swoją wiedzę i kompetencje z zakresu reklamy, druku czy marketingu mógł skorzystać z prelekcji w ramach RemaCongress. Podczas tegorocznej edycji kongres uświetnił swoją obecnością Szymon Hołownia.

Dla wszystkich gości czekały również 3 strefy relaksu o powierzchni 1050 m2 oraz 15 punktów gastronomicznych, gdzie można było zjeść obiad oraz napić się kawy.

Serdecznie dziękujemy za udział w tegorocznych targach i zapraszamy Państwa już za rok na 16 edycję. Targi objęte były jak co roku patronatem medialnym Signs.pl.

  • Szczegółowe statystyki TUTAJ[PDF]

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764