logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2019: 80 proc. powierzchni już zajęta

   06.09.2018, przeczytano 738 razy
ilustracjastrzałka

Trwają przygotowania do kolejnej edycji targów RemaDays Warsaw. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz piętnasty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2019%3A-80-proc.-powierzchni-juz-zajeta,37811,artykul.html

W jubileuszowym jej wydaniu przygotowano szereg udogodnień i nowych rozwiązań. Targi to dobra okazja do zaprezentowania swojej oferty, dlatego organizator zaprasza  do kontaktu i jeszcze dziś zarezerwuj swoje stoisko na RemaDays Warsaw 2019.

Cały czas trwa sprzedaż powierzchni wystawienniczej na RemaDays Warsaw 2019. Ponad 80% powierzchni zostało już zajęte.

Targi są doskonałą formą przedstawienia swojej oferty zwiedzającym z całej branży reklamowej. Warto więc zaprezentować swoją ofertę właśnie na targach RemaDays.

Jak co roku, targi objęte będą patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Tak z grubej rury od razu?

Przecież można było to ograć inaczej, wrzucać artykuły co 5%.
A na koniec redakcja, w bonusie, dorzuciłaby materiał o ekiwalentach i inne duperelach.

avatar użytkownika
,

Zrób swój serwis i będziesz tam wrzucał newsy nawet co 0,05%.  

,

Uważam, że to świetny pomysł.
Co 0,05% będziesz miał jeszcze więcej nikomu niepotrzebnych publikacji.
  

avatar użytkownika
,

Nie będziemy robić konkurencji. Pomysł jest Twój - działaj!  

,

Chciałbym, ale nie mogę.
To się sprawdzi tylko tutaj - w królestwie pijarowego szajsu.
  

avatar użytkownika
,

Chcieć to móc, odwagi!  

,

Tak sobie codziennie powtarzasz?
  

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764