logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2019: 80 proc. powierzchni już zajęta

   06.09.2018, przeczytano 676 razy
ilustracjastrzałka

Trwają przygotowania do kolejnej edycji targów RemaDays Warsaw. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz piętnasty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2019%3A-80-proc.-powierzchni-juz-zajeta,37811,artykul.html

W jubileuszowym jej wydaniu przygotowano szereg udogodnień i nowych rozwiązań. Targi to dobra okazja do zaprezentowania swojej oferty, dlatego organizator zaprasza  do kontaktu i jeszcze dziś zarezerwuj swoje stoisko na RemaDays Warsaw 2019.

Cały czas trwa sprzedaż powierzchni wystawienniczej na RemaDays Warsaw 2019. Ponad 80% powierzchni zostało już zajęte.

Targi są doskonałą formą przedstawienia swojej oferty zwiedzającym z całej branży reklamowej. Warto więc zaprezentować swoją ofertę właśnie na targach RemaDays.

Jak co roku, targi objęte będą patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Tak z grubej rury od razu?

Przecież można było to ograć inaczej, wrzucać artykuły co 5%.
A na koniec redakcja, w bonusie, dorzuciłaby materiał o ekiwalentach i inne duperelach.

avatar użytkownika
,

Zrób swój serwis i będziesz tam wrzucał newsy nawet co 0,05%.  

,

Uważam, że to świetny pomysł.
Co 0,05% będziesz miał jeszcze więcej nikomu niepotrzebnych publikacji.
  

avatar użytkownika
,

Nie będziemy robić konkurencji. Pomysł jest Twój - działaj!  

,

Chciałbym, ale nie mogę.
To się sprawdzi tylko tutaj - w królestwie pijarowego szajsu.
  

avatar użytkownika
,

Chcieć to móc, odwagi!  

,

Tak sobie codziennie powtarzasz?
  

Najnowsze w tym dziale

XIX Kongres Public Relations - Nowe wyzwania w procesie komunikowania
„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.
„Do What Moves You” – muzyczna kampania Bacardi
Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami. To połączenie brzmienia znanych muzyków z mocą ekspresji własnego ciała, które ma inspirować ludzi do poruszania się w świecie zgodnie z...
Ponad 15 000 absolwentów Akademii Nikona
Zdania „Trzeba wywołać zdjęcia.” lub „O nie, skończyła się klisza!” zniknęły z naszego życia. Media społecznościowe zastąpiły papierowe albumy. Kamery w smartfonach pozwalają upamiętniać momenty szybko i w dobrej jakości. Jednak bardzo wiele osób od ujęć oczekuje czegoś więcej. Chcą wykonywać zdjęcia wychodzące poza ramy mobilnej...
Dawid Bednarski dołączył do Imagine Nation
Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.
Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska
Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764