logo
WIADOMOŚCI

Remadays Warsaw 2019: 80 proc. powierzchni już zajęta

   06.09.2018, przeczytano 585 razy
ilustracjastrzałka

Trwają przygotowania do kolejnej edycji targów RemaDays Warsaw. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz piętnasty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2019%3A-80-proc.-powierzchni-juz-zajeta,37811,artykul.html

W jubileuszowym jej wydaniu przygotowano szereg udogodnień i nowych rozwiązań. Targi to dobra okazja do zaprezentowania swojej oferty, dlatego organizator zaprasza  do kontaktu i jeszcze dziś zarezerwuj swoje stoisko na RemaDays Warsaw 2019.

Cały czas trwa sprzedaż powierzchni wystawienniczej na RemaDays Warsaw 2019. Ponad 80% powierzchni zostało już zajęte.

Targi są doskonałą formą przedstawienia swojej oferty zwiedzającym z całej branży reklamowej. Warto więc zaprezentować swoją ofertę właśnie na targach RemaDays.

Jak co roku, targi objęte będą patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Tak z grubej rury od razu?

Przecież można było to ograć inaczej, wrzucać artykuły co 5%.
A na koniec redakcja, w bonusie, dorzuciłaby materiał o ekiwalentach i inne duperelach.

avatar użytkownika
,

Zrób swój serwis i będziesz tam wrzucał newsy nawet co 0,05%.  

,

Uważam, że to świetny pomysł.
Co 0,05% będziesz miał jeszcze więcej nikomu niepotrzebnych publikacji.
  

avatar użytkownika
,

Nie będziemy robić konkurencji. Pomysł jest Twój - działaj!  

,

Chciałbym, ale nie mogę.
To się sprawdzi tylko tutaj - w królestwie pijarowego szajsu.
  

avatar użytkownika
,

Chcieć to móc, odwagi!  

,

Tak sobie codziennie powtarzasz?
  

Najnowsze w tym dziale:

Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt
Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.
Fujifilm wprowadza na rynek Jet Press 750S
Firma Fujifilm poinformowała o wprowadzeniu na rynek Jet Press 750S – nowej generacji arkuszowej maszyny inkjetowej w formacie B2, będącej – jak zapewnia producent – najszybszym rozwiązaniem na rynku w swojej klasie. Uwzględnia ona szereg udoskonalonych i wzbogaconych funkcji oraz parametrów, znanych z modelu Jet Press 720S, cenionego przez użytkowników za...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone