logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2019: 80 proc. powierzchni już zajęta

   06.09.2018, przeczytano 755 razy
ilustracjastrzałka

Trwają przygotowania do kolejnej edycji targów RemaDays Warsaw. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz piętnasty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2019%3A-80-proc.-powierzchni-juz-zajeta,37811,artykul.html

W jubileuszowym jej wydaniu przygotowano szereg udogodnień i nowych rozwiązań. Targi to dobra okazja do zaprezentowania swojej oferty, dlatego organizator zaprasza  do kontaktu i jeszcze dziś zarezerwuj swoje stoisko na RemaDays Warsaw 2019.

Cały czas trwa sprzedaż powierzchni wystawienniczej na RemaDays Warsaw 2019. Ponad 80% powierzchni zostało już zajęte.

Targi są doskonałą formą przedstawienia swojej oferty zwiedzającym z całej branży reklamowej. Warto więc zaprezentować swoją ofertę właśnie na targach RemaDays.

Jak co roku, targi objęte będą patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Tak z grubej rury od razu?

Przecież można było to ograć inaczej, wrzucać artykuły co 5%.
A na koniec redakcja, w bonusie, dorzuciłaby materiał o ekiwalentach i inne duperelach.

avatar użytkownika
,

Zrób swój serwis i będziesz tam wrzucał newsy nawet co 0,05%.  

,

Uważam, że to świetny pomysł.
Co 0,05% będziesz miał jeszcze więcej nikomu niepotrzebnych publikacji.
  

avatar użytkownika
,

Nie będziemy robić konkurencji. Pomysł jest Twój - działaj!  

,

Chciałbym, ale nie mogę.
To się sprawdzi tylko tutaj - w królestwie pijarowego szajsu.
  

avatar użytkownika
,

Chcieć to móc, odwagi!  

,

Tak sobie codziennie powtarzasz?
  

Najnowsze w tym dziale

Océ Colorado 1650 Canon złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
Opus B dla Gedeon-Richter
Wystartowała kampania marki Groprinosin. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764