logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2020: See New pod patronatem Signs.pl

   05.09.2019, przeczytano 459 razy
ilustracjastrzałka

Jubileuszowa edycja targów RemaDays Warsaw zakończyła się powodzeniem. Jednak czas już rozpocząć intensywne przygotowania do następnej edycji. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz szesnasty. Do Ptak Warsaw EXPO zapraszamy w dniach od 12 do 14 lutego 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2020%3A-see-new-pod-patronatem-signs.pl,383844,artykul.html

Każdego roku w Nadarzynie pojawia się coraz większa liczba zarówno wystawców jak i zwiedzających. Aktualnie RemaDays Warsaw to piąta impreza wystawiennicza na świecie i druga w Europie. Według analiz przeprowadzonych na podstawie targowych ankiet, aż 70 procent jej tegorocznych uczestników potwierdziło chęć przyjazdu do stolicy Polski w 2020 roku. Jeśli do tego dodamy, że coraz większą renomę impreza zyskuje poza granicami kraju, to już teraz można spodziewać się, że najnowsze osiągnięcia branży artykułów i usług reklamowych zaprezentuje co najmniej 800. wystawców.

Jasnym staje się, że i wśród zwiedzających targi wywołają ogromne zainteresowanie. To przecież tu można zapoznać się z produktami, które znajdują się na absolutnym światowym topie. To właśnie na RemaDays Warsaw możemy poznać najnowsze technologie produkcji związane z szeroko pojętą reklamą. Po raz drugi uczestnicy targów będą mieli wyjątkową okazję zapoznania się z ofertą producentów, importerów i dystrybutorów odzieży reklamowej, sportowej, medycznej czy ochronnej podczas pokazu Gifts&Textile Show.

Przyszłoroczne targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw stanowić będą spore wyzwanie dla organizatora. Rozpoczęły się prace związane ze wzrostem komfortu zarówno wystawców jaki i gości. W dwóch halach w których odbywa się impreza wystawiennicza (E, F) poszerzone zostaną kolejne alejki. Na całym terenie nie zabraknie, cieszących się dużym zainteresowaniem – stref wypoczynku. Wzrost liczby uczestników sprawia, że powiększy się całkowita powierzchnia wystawiennicza.

Kolejna edycja RemaDays Warsaw znów będzie rekordowa i jak co roku inspirująca dla całej branży upominków reklamowych i druku. Już teraz czekamy na kolejne nowości wystawców, laureatów tradycyjnych konkursów. Czekamy by znów obchodzić święto reklamy w Warszawie. Zapraszamy na Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020.

Kontynuując wieloletnią współpracę z organizatorem targów, portal Signs.p, objął wydarzenie patronatem medialnym.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764