logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Remadays Warsaw 2021 – „Kreatywni. Otwarci na nowe”

   19.10.2020, przeczytano 1342 razy
ilustracjastrzałka

Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-remadays-warsaw-2021-%E2%80%93-_kreatywni.-otwarci-na-nowe_,388858,artykul.html

Pandemia koronawirusa wywarła wpływ także na firmy z branży reklamowej i druku oraz na organizację wydarzeń targowych. Jednak my podwijamy rękawy i robimy wszystko co w naszej mocy, aby dobrze przygotować się do najbliższej edycji targów RemaDays Warsaw. Spełnimy wszystkie normy sanitarne, aby zarówno wystawcy jak i zwiedzający czuli się bezpiecznie i komfortowo. Na bieżąco obserwujemy sytuację w kraju i na świecie oraz śledzimy komunikaty odpowiednich instytucji. Jesteśmy przygotowani na organizację jednych z największych targów reklamy i druku w 2021 roku. Chcemy wspierać branżę w tych trudnych czasach i możemy zapewnić, że mimo różnych obostrzeń oferta targowa będzie stała na wysokim poziomie.

Najbliższa edycja odbędzie się pod hasłem KreaTywni, Otwarci na nowe. Zbiegło się ono z sytuacją powszechnej pandemii. Targi organizowane po tym wyjątkowo trudnym okresie będą inne. Wiele firm musiało zmienić swoje plany, przechodziły na pracę zdalną, wprowadzały zupełnie nową ofertę i dokonywały zmian ułatwiających przystosowanie się do nowej rzeczywistości. Dlatego najbliższa edycja RemaDays Warsaw będzie okazją do zaprezentowania zupełnie nowych pomysłów i otwarcie się na wyzwania w kolejnych miesiącach. Stawiamy również na kreatywność, która nieodzownie jest związana z branżą reklamową. Każdego roku wystawcy starają się sprostać wysokim oczekiwaniom zwiedzających i z pewnością na początku przyszłego roku po raz kolejny każda ze stron będzie zadowolona. Rzeczywistość pokazała, że nawet w trudnych momentach branża dobrze sobie radzi i poszukuje nowych, kreatywnych rozwiązań. Dlatego podczas RemaDays Warsaw 2021 jesteśmy otwarci na nowości i pomysły ludzi z branży. Liczymy, że kreatywność będzie przyświecała wszystkim uczestnikom imprezy.

Jasnym staje się, iż w całej branży targi wywołają ogromne zainteresowanie. To przecież tu można zapoznać się z produktami, które znajdują się na absolutnym światowym topie. To właśnie na RemaDays Warsaw możemy poznać najnowsze technologie produkcji związane z szeroko pojętą reklamą.

Promocja targów trwa, robimy wszystko aby w lutym 2021 roku spotkać się z całą branżą reklamową i druku by przekonać się jak dzięki kreatywności odpowiedzieć na wyzwania zmieniającego się rynku. Spotkajmy się RemaDays Warsaw 2021.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764