logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2021 – „Kreatywni. Otwarci na nowe”

   19.10.2020, przeczytano 573 razy
ilustracjastrzałka

Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2021-%E2%80%93-_kreatywni.-otwarci-na-nowe_,388858,artykul.html

Pandemia koronawirusa wywarła wpływ także na firmy z branży reklamowej i druku oraz na organizację wydarzeń targowych. Jednak my podwijamy rękawy i robimy wszystko co w naszej mocy, aby dobrze przygotować się do najbliższej edycji targów RemaDays Warsaw. Spełnimy wszystkie normy sanitarne, aby zarówno wystawcy jak i zwiedzający czuli się bezpiecznie i komfortowo. Na bieżąco obserwujemy sytuację w kraju i na świecie oraz śledzimy komunikaty odpowiednich instytucji. Jesteśmy przygotowani na organizację jednych z największych targów reklamy i druku w 2021 roku. Chcemy wspierać branżę w tych trudnych czasach i możemy zapewnić, że mimo różnych obostrzeń oferta targowa będzie stała na wysokim poziomie.

Najbliższa edycja odbędzie się pod hasłem KreaTywni, Otwarci na nowe. Zbiegło się ono z sytuacją powszechnej pandemii. Targi organizowane po tym wyjątkowo trudnym okresie będą inne. Wiele firm musiało zmienić swoje plany, przechodziły na pracę zdalną, wprowadzały zupełnie nową ofertę i dokonywały zmian ułatwiających przystosowanie się do nowej rzeczywistości. Dlatego najbliższa edycja RemaDays Warsaw będzie okazją do zaprezentowania zupełnie nowych pomysłów i otwarcie się na wyzwania w kolejnych miesiącach. Stawiamy również na kreatywność, która nieodzownie jest związana z branżą reklamową. Każdego roku wystawcy starają się sprostać wysokim oczekiwaniom zwiedzających i z pewnością na początku przyszłego roku po raz kolejny każda ze stron będzie zadowolona. Rzeczywistość pokazała, że nawet w trudnych momentach branża dobrze sobie radzi i poszukuje nowych, kreatywnych rozwiązań. Dlatego podczas RemaDays Warsaw 2021 jesteśmy otwarci na nowości i pomysły ludzi z branży. Liczymy, że kreatywność będzie przyświecała wszystkim uczestnikom imprezy.

Jasnym staje się, iż w całej branży targi wywołają ogromne zainteresowanie. To przecież tu można zapoznać się z produktami, które znajdują się na absolutnym światowym topie. To właśnie na RemaDays Warsaw możemy poznać najnowsze technologie produkcji związane z szeroko pojętą reklamą.

Promocja targów trwa, robimy wszystko aby w lutym 2021 roku spotkać się z całą branżą reklamową i druku by przekonać się jak dzięki kreatywności odpowiedzieć na wyzwania zmieniającego się rynku. Spotkajmy się RemaDays Warsaw 2021.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trwa ogólnopolska Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel
Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 31 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.
OKI Europe oferuje pakiet Business Agility Pack, który pomaga firmom dostosować się do zmiennych warunków rynkowych
Pakiet Business Agility Pack o wartości 2200 PLN*, stanowiący część kampanii „Adapt Today” firmy OKI Europe, pomoże firmom w szybkim produkowaniu, drukowaniu i umieszczeniu komunikacji wizualnej na żądanie
Rynek karmiony pandemią, rekordowe wydatki na Big Data
Mimo trwającej pandemii, w tym roku firmy na całym świecie przeznaczą rekordową kwotę ponad 41 mld USD na cyfrowe informacje, wynika z analizy Cloud Technologies. Warszawska spółka Big Data opublikowała trzecią edycję raportu Global Data Market Size 2017-2021, który jako jedyny na rynku analizuje wielkość globalnej sprzedaży danych.
Douglas otwiera nowy koncept perfumerii w Sopocie
Nowa perfumeria Douglas znajduje się w najbardziej prestiżowej części miasta przy ulicy Bohaterów Monte Cassino w Sopocie. Nowy design i wyjątkowy asortyment podkreśla butikowy charakter filii, która w ten sposób znakomicie wpisuje się w charakter otoczenia.  Na fanów luksusowych kosmetyków, w innowacyjnie urządzonej, eleganckiej przestrzeni o...
Komunikacja sklepów internetowych
Ponad ¾ sklepów internetowych promuje swoją ofertę w mediach społecznościowych. Tymczasem, dla kupujących kanałami poznawania zakupowych ofert są kolejno: e-mail, SMS, wyszukiwarka Google, porównywarki cenowe, a dopiero potem media społecznościowe - z wynikiem 38 proc. Nowy raport “Komunikacja sklepów internetowych” od SMSAPI i Shoper przygląda...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764