logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2021 - przygotowania trwają

   14.09.2020, przeczytano 269 razy
ilustracja

Trwają przygotowania do kolejnej edycji targów RemaDays Warsaw. Organizator zachęca do zarezerwowania stoiska i pokazania swojej firmy na targach. Zapewnia także, że dokłada wszelkich starań by zbliżająca się edycja targów RemaDay Warsaw 2021 była w pełni bezpieczna dla wystawców i zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2021---przygotowania-trwaja,388431,artykul.html

- "Chcesz pozyskać nowych klientów? Dostępne powierzchnie wystawiennicze, czekają właśnie na Ciebie. Targi RemaDays Warsaw to najlepsze dla Twojej firmy wydarzenie targowe w Europie Środkowej" - zachęcają Organizatorzy.

Targi dają okazję dotarcia do zwiedzających poprzez bezpośrednie rozmowy na stoisku. Dla wystawców przygotowano także inne, dopasowane cenowo formy promocji.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejne Dni Otwarte w Atrium Centrum Ploterowe
Przez dwa dni: 15 października i 20 listopada 2020 w centrum demonstracyjnym firmy będzie można zobaczyć flagowe modele takich wiodących producentów jak Mutoh, Efi czy Summa.
Itaxi tworzy sieć digitalowych mobilnych nośników reklamowych
iTaxi rozpoczęło budowę jednej z pierwszych w Europie mobility digital network. Nośniki reklamowe zostały umieszczone na dachach taksówek i są wyposażone w czujniki smogu oraz GPS. Sieć posiada dedykowane oprogramowanie do zdalnego zarządzania treścią. Od początku września rozwiązanie jest testowane w Warszawie. Docelowo ma być dostępne w największych miastach...
W ramach ciągłego rozwoju i dopasowania platformy do potrzeb agencji wprowadzona została nowa kategoria, która pozwoli wyszukać najpopularniejsze brandy.
Podsumowanie programu edukacyjnego „Trzeźwo myślę” Carlsberg Polska
Za nami 4. edycja programu społeczno-edukacyjnego „Trzeźwo myślę”. Przez całe lato firma Carlsberg Polska zachęcała do odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, bezpiecznego podróżowania i wypoczynku. Wakacje minęły, lecz porady oraz wskazówki tegorocznych ambasadorów akcji – ratownika wodnego, ratownika medycznego, przewodnika wysokogórskiego...
Pod koniec sierpnia br. Good One PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kultury bez Barier. Agencja odpowiada za biuro prasowe i doradztwo komunikacyjne wszystkich projektów realizowanych przez fundację. Działania prowadzone są pro bono.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764