logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw już za dwa miesiące

   14.12.2016, przeczytano 805 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy do zapoznania się z udogodnieniami ułatwiającymi zaplanowanie podróży na targi. Dowiedzą się Państwo więcej o możliwości wzmocnienia promocji swojej firmy poprzez Wielką Księgę Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw, która jest integralną częścią targów czy informator dla wystawców / zwiedzających. Rozpoczynają się również zgłoszenia do konkursów targowych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-juz-za-dwa-miesiace,30842,artykul.html

Informacje przydatne przy planowaniu podróży:


Informator targowy / Wielka Księga Reklamy i Poligrafii

Wzorem lat ubiegłych, podczas targów RemaDays Warsaw 2017 na terenie targów dystrybuowany będzie informator dla zwiedzających. Zawierać on będzie najważniejsze wiadomości dotyczące samej imprezy wystawienniczej, opisy produktów wystawców targów oraz informacje przydatne tym z Państwa, którzy w stolicy zamierzają spędzić więcej niż jeden dzień.

Jak co roku, do rąk wystawców i zwiedzających targi RemaDays Warsaw trafi również Wielka Księga Reklamy i Poligrafii RemaDays. To kompendium wiedzy branżowej, wydawane w liczbie 12 tysięcy egzemplarzy, od lat cieszy się dużym zainteresowaniem.

Konkursy RemaDays Warsaw 2017 rozpoczęte

Rozpoczęły się zgłoszenia do konkursów targów RemaDays Warsaw. Podobnie jak w latach ubiegłych poznamy laureatów czterech konkursów:

  • Gifts of the Year
  • Catalogue of the Year
  • Korony Reklamy
  • The Prize for Innovation


Rozstrzygnięcia konkursowe nastąpią podczas XIII edycji RemaDays Warsaw w Ptak Warsaw Expo. Więcej szczegółów odnośnie konkursów i możliwościach głosowania na www.remadays.com.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764