logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warszawa 2012 rozpoczęte

   31.01.2012, przeczytano 4091 razy
ilustracja

Najnowsze trendy w reklamie, branżowa wiedza i szansa na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych – to wszystko na rozpoczętych 1 lutego Międzynarodowych Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warszawa-2012-rozpoczete,14497,artykul.html

W dniach 1-3 lutego, w godzinach 9.30-17.30 zwiedzający będą mogli zapoznać się z ofertą przedstawicieli czterech sektorów branży w jednym miejscu (Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow) i zdobyć informacje, które ułatwią poszerzenie działalności w kierunku druku, sposobów przedstawiania reklamy bądź upominków reklamowych. Obecność na RemaDays Waszawa potwierdziło już ponad 570 wystawców. Informacje na temat firm wystawców udostępnione zostaną po imprezie także w Internecie w ramach edycji RemaDays Online.

Organizator wydarzenia przygotował dla gości wiele dodatkowych urozmaiceń. Zwiedzający wezmą udział w loterii, której zwycięzca otrzyma cenny zestaw firmy Samsung. Podczas targów odbędzie się finał konkursu „Gifts of The Year 2012”, w którym nagrodzone zostaną najciekawsze artykuły promocyjne wybrane przez zwiedzających oraz najlepsze firmy w poszczególnych sektorach uhonorowane zostaną statuetką w konkursie Korony Reklamy.

Targi są otwarte dla wszystkich uczestników rynków zainteresowanych poszczególnymi sektorami:

  • Out&InDoorSystems,
  • GiftsWorld,
  • TechnologyPark,
  • PrintShow.


Taka formuła targów ma pozwolić na uchwycenie dynamiki zmian zachodzących w branży oraz umożliwić szeroką promocję firm i produktów. – Rynek reklamowy w poszczególnych sektorach codziennie ewoluuje. Nieustannie pojawiają się na nim nowe podmioty i nowe rozwiązania. Nasze doświadczenia wyniesione również z organizacji podobnych wydarzeń w Norymberdze i Kijowie pokazują, że uczestnictwo w tarach przynosi mierzalne korzyści wszystkim – zarówno wystawcom, jak i zwiedzającym – tłumaczy Sławek Giefing, prezes GJC Inter Media.

Portal Signs.pl objął Targi patronatem medialnym.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764