logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RemaDaysKiev: 7. edycja targów zakończona

  PR 15.04.2016, przeczytano 1013 razy
ilustracjastrzałka

W czwartek, 7 kwietnia, zakończyła się 7 edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i  Poligrafii  RemaDaysKiev 2016. Przez dwa dni, 6 i 7 kwietnia, centrum IEC-EXPO odwiedziło około 1 800 zwiedzających. Wśród gości byli przedstawiciele takich państw jak Polska, Gruzja, Niemcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadayskiev%3A-7.-edycja-targow-zakonczona,28204,artykul.html

Podczas RemaDaysKiev wystawcy zaprezentowali najnowsze produkty z różnych sektorach rynku reklamowego: Out&InDoorSystems, GiftWorld, TechnologyPark, PrintShow, PhotoCreation. Tego roku dodały 3 nowe sektory - InternetSolution, EventShow, TextileZone, School&OfficeRoom.

Goście mogli zapoznać się nie tylko z nowinkami rynku, ale także z bogatym programem Forum Biznesu B2B Show, organizowanej przez głównego medialnego partnera RDK - Stowarzyszenie Producentów i Importerów Reklamy i Gadżetów Reklamowych Ukrainy (AVIRSU). Prelegenci dzielili się z zwiędzającymi swoimi osiągnięciami, najnowszymi trendami w branże a przyszłymi innowacjami.

Zgodnie z tradycją, pierwszy dzień targów zakończył się o godzinie 17.30 wręczeniem statuetek laureatom konkursu „Korony Reklamy”. Nagrodzone zostały najlepsze firmy w poszczególnych sektorach branżowych:

  • Producent upominków reklamowych,
  • Importer upominków reklamowych,
  • Out&InDoorSystems,
  • Technology,
  • PrintShow.


Drugiemu dniu targów towarzyszył RemaCongress – cykl wykładów prowadzonych przez wysokiej klasy specjalistów. Prelekcje prowadzone przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów z branży cieszyły się ogromnym zainteresowaniem i stały źródłem inspiracji i nowych pomysłów dla gości targów.

W drugim dniu targów poznaliśmy zwycięzców w konkursie na najlepszy gadżet - „Gifts of the Year”. Cel konkursu - wybór i promocja najbardziej popularnych upominków reklamowych roku. Głosowanie zostało przeprowadzone w 5 kategoriach. W każdej kategorii cenowej gadżetów reklamowych zostały przyznane I,II,III miejsca.

Organizowanie loterii dla odwiedzających Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii stało się tradycją. Goście, którzy wrzucili do specjalnej urny swoją wizytówkę wzięli udział w losowaniu sportowej kamerki GoPro HERO4 Silver.

Każdy zwiedzający otrzymał katalog wystawców „Branchen Navigator”. Navigator to baza danych, która pozostanie z wami na cały rok. Wyszukać firmę można według słów kluczowych i działalności.

Targi RemaDays Kijów - doskonała okazja do zapoznania się z potrzebami, pragnieniami i specyfiką rynku reklamowego, możliwość komunikowania się z partnerami i klientami, a także podpisać umowy współpracy.

Dziękujemy za wsparcie branżowym organizacjom: Stowarzyszenie Producentów i Importerów Reklamy i Gadżetów Reklamowych Ukrainy (AVIRSU), Ukraińska Asocjacja Branży Wizualnej(УАВИ), Międzynarodowa Asocjacja Marketingowych Inicjatyw(MAMI), Chamber of Commerce in Ukraine, Ukraińskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (УАДМ), Międzynarodowa AsocjacjaProduktów Promocyjnych (MAPP), Szkoła marketingu «Be First»; magazynom Print Plus, Direktor Tipografii, Kompanion, Marketing i Reklama, Narużka, Szwiejnoje Delo i Moda, Gazeta Po-Ukrainski, Czastny predprinimatel; portalom internetowym: Bizera.com.ua, kompass.com, reklamaster.com, ub.ua, packinfo.com.ua, upakjour.com.ua, ua.trud.com; firmom HRT Textiles, Sendexpert za interesującą wymianę doświadczeń i owocnej współpracy biznesowej.

Wszystkim uczestnikom Targów Reklamy i Poligrafii RemaDaysKiev2016 serdecznie dziękujemy za udział! Życzymy kolejnych sukcesów zawodowych i zapraszamy do udziału w naszym wydarzeniu w przyszłym roku!

Źródło: GJC Inter Media

remadays.com.ua

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764