logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remaextra 2021 – Rozgrzewka dla reklamy

   22.07.2021, przeczytano 1230 razy
ilustracjastrzałka

Już niedługo – w dniach 15-17.09.2021 r. – odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra. Organizowane pod hasłem „Rozgrzewka dla reklamy” wydarzenie skupia uwagę całej branży, dając przestrzeń do prezentacji najnowszej oferty rynku i zarazem pierwszą w tym roku okazję do spotkań osobistych, w bezpiecznych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remaextra-2021-%E2%80%93-rozgrzewka-dla-reklamy,392372,artykul.html

Zapraszamy Państwa do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu i zapoznania się z ofertą polskich oraz zagranicznych wystawców. Zostanie ona zaprezentowana w 3 sektorach targowych: GIFTS & TEXTILE, SIGN & VISUAL oraz TECH & PRINT. Na uczestników czekają nowości produktowe, a także pomysły i rozwiązania z branży. Nie zabraknie również przykładów najnowszych technologii produkcji związanych z szeroko pojętą reklamą. W trakcie 3 dni trwania imprezy zwiedzający zyskają możliwość bezpośrednich spotkań oraz będą mogli w jednym miejscu poznać produkty, które są na europejskim topie. Komfortowo i bezpiecznie zaaranżowana przestrzeń targowa zapewni profesjonalne warunki do rozmów handlowych.

Targi RemaExtra odbędą się w centrum wystawienniczym PTAK Warsaw EXPO, w Nadarzynie przy al. Katowickiej 62. Dla zwiedzających zostanie uruchomiona linia bezpłatnych oznakowanych autobusów, które kursować będą pomiędzy stacją Warszawa Centralna a halą wystawienniczą, jak również z Lotniska Chopina. Godziny otwarcia targów w pierwszych dwóch dniach (15-16.09) to 9:30-17:30, natomiast w ostatnim dniu (17.09) – 9:30-16:00. Wszystkie informacje i szczegóły imprezy znajdują się na stronie: remaextra.com. Zachęcamy również do bezpłatnej rejestracji zaproszeń online.

Spotkajmy się na RemaExtra – do zobaczenia 15-17.09.2021 r.

Wydarzenie jest objęte patronatem Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764